Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MASTER-SPORT do Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05)

Silnik ELRING Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) ELRING
Silnik CORTECO Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) CORTECO
Silnik FA1 Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) FA1
Silnik OEM Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) OEM
Silnik METZGER Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) METZGER
Silnik REINZ Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) REINZ
Silnik GATES Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) GATES
Silnik BOSCH Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) BOSCH
Silnik GLYCO Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) GLYCO
Silnik PIERBURG Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) PIERBURG
Silnik PURFLUX Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) PURFLUX
Silnik AE Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) AE
Silnik AJUSA Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) AJUSA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik CASTROL Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) COOPERSFIAAM
Silnik DYS Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) ELWIS ROYAL
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) FAST
Silnik FILTRON Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) FILTRON
Silnik FRAM Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) FRAM
Silnik FRECCIA Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) FRECCIA
Silnik GLASER Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) GOETZE ENGINE
Silnik HART Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) HART
Silnik HOFFER Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) HOFFER
Silnik INTERVALVES Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) INTERVALVES
Silnik IPSA Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) IPSA
Silnik JP GROUP Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) JP GROUP
Silnik KING Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) KING
Silnik KNECHT Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) METELLI
Silnik MOTUL Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) MOTUL
Silnik NPS Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) NPS
Silnik PAYEN Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) RAVENOL
Silnik SEIM Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) SEIM
Silnik SNR Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) SNR
Silnik SOFIMA Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) SOFIMA
Silnik TRISCAN Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) TRISCAN
Silnik UFI Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) UFI
Silnik VAICO Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) VAICO
Silnik VALVOLINE Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Citroën VISA 11 E liftback 49KM, 36kW, benzyna (1978.09 - 1986.05) WIX FILTERS
Producent:MASTER-SPORT GERMANY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MASTER-SPORT
0 (0)
Kod produktu:
553-190-FPM-SET/8/-MS
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT
Kod:
553-190-FPM-SET/8/-MS
Jednostka:
szt
Ciężar netto [kg]:  0,02
Ciężar brutto [kg]:  0,02
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0)
Kod produktu:
602939460
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
602939460
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  50
Wysokość [mm]:  8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  A
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Bez uszczelki przeciwpyłowej
Ciężar netto [kg]:  0,02
Ciężar brutto [kg]:  0,02
Do 100 dni na zwrot
MASTER-SPORT GERMANY
5.0 (3)
Kod produktu:
712/14-OF-PCS-MS
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
712/14-OF-PCS-MS
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna [mm]:  63
Średnica zewnętrzna [mm]:  72
Wysokość [mm]:  88
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  86
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze