Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ALCO FILTER do Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03)

Silnik CASTROL Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) CASTROL
Silnik REINZ Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) REINZ
Silnik ELRING Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) ELRING
Silnik LIQUI MOLY Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) LIQUI MOLY
Silnik CORTECO Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) CORTECO
Silnik VAICO Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) VAICO
Silnik FA1 Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) FA1
Silnik EUROREPAR Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) EUROREPAR
Silnik MOTUL Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) MOTUL
Silnik OEM Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) OEM
Silnik METZGER Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) METZGER
Silnik GATES Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) GATES
Silnik ERA Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) ERA
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) FAI AUTOPARTS
Silnik GOETZE ENGINE Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) GOETZE ENGINE
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) KOLBENSCHMIDT
Silnik SASIC Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) SASIC
Silnik BOSCH Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) BOSCH
Silnik GLYCO Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) GLYCO
Silnik KAMOKA Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) KAMOKA
Silnik MEAT & DORIA Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) PIERBURG
Silnik PURFLUX Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) PURFLUX
Silnik AE Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) AE
Silnik AJUSA Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) BORG & BECK
Silnik BREMI Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) BREMI
Silnik CHAMPION Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) COOPERSFIAAM
Silnik DT Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) DT
Silnik DYS Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) ENERGY
Silnik FAE Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) FAE
Silnik FAST Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) FAST
Silnik FILTRON Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) FILTRON
Silnik FLENNOR Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) FLENNOR
Silnik FRECCIA Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) FRECCIA
Silnik GLASER Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) GLASER
Silnik GOETZE Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) GOETZE
Silnik HART Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) HART
Silnik HENGST FILTER Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) HUTCHINSON
Silnik INA Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) INA
Silnik INTERVALVES Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) INTERVALVES
Silnik IPSA Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) IPSA
Silnik JP GROUP Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) K&N FILTERS
Silnik KING Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) KING
Silnik KLOKKERHOLM Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) KLOKKERHOLM
Silnik KNECHT Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) KNECHT
Silnik LUCAS Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MISFAT Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) MISFAT
Silnik NPS Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) NPS
Silnik OPTIBELT Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) PAYEN
Silnik PURRO Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) SEIM
Silnik SIDAT-FISPA Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) SIDAT-FISPA
Silnik SKF Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) SKF
Silnik SKV GERMANY Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) SKV GERMANY
Silnik SNR Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) SNR
Silnik SOFIMA Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) SOFIMA
Silnik TRISCAN Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) TRISCAN
Silnik UFI Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) UFI
Silnik VALEO Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) VALEO
Silnik VEMA Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) VEMA
Silnik VEMO Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) VEMO
Silnik WIX FILTERS Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) WIX FILTERS
Producent:ALCO FILTER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ALCO FILTER
4.6 (5 ocen)
Kod produktu:
MD-5004
niedostępny
4.6 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ALCO FILTER
Kod:
MD-5004
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  150,0
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  115,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  85,0
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ALCO FILTER
4.0 (4 ocen)
Kod produktu:
SP-888
niedostępny
4.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ALCO FILTER
Kod:
SP-888
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  88,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  89,5
Wymiar gwintu:  3/4-16UNF
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze