Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HOFFER do Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07)

Silnik ELRING Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) ELRING
Silnik FILTRON Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) FILTRON
Silnik REINZ Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) REINZ
Silnik AJUSA Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) AJUSA
Silnik CORTECO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) CORTECO
Silnik KAMOKA Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) KNECHT
Silnik EUROREPAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) EUROREPAR
Silnik FA1 Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) FA1
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) FEBI BILSTEIN
Silnik MAHLE ORIGINAL Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik OEM Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) OEM
Silnik METALCAUCHO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) METALCAUCHO
Silnik BOSCH Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) BOSCH
Silnik CHAMPION Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) CHAMPION
Silnik GATES Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) GATES
Silnik MANN-FILTER Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) MAXGEAR
Silnik VAICO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) VAICO
Silnik HART Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) HART
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) MAGNETI MARELLI
Silnik ALCO FILTER Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) ALCO FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik PAYEN Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) PAYEN
Silnik SWAG Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) SWAG
Silnik AKRON-MALÒ Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) AKRON-MALÒ
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BLUE PRINT Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) BORG & BECK
Silnik CASTROL Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) CASTROL
Silnik COMLINE Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) COOPERSFIAAM
Silnik DJ PARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) DJ PARTS
Silnik DT Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) DT
Silnik ELWIS ROYAL Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) ENERGY
Silnik EUROL Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) EUROL
Silnik FAE Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) FAST
Silnik FEBEST Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) FEBEST
Silnik FORTUNE LINE Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) FORTUNE LINE
Silnik FRAM Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) FRAM
Silnik GLASER Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) GLASER
Silnik GLYCO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) GLYCO
Silnik GOETZE Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) GOETZE
Silnik GSP Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) GSP
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) IPARTS
Silnik IPD Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) IPD
Silnik JC PREMIUM Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) JC PREMIUM
Silnik KAVO PARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) KAVO PARTS
Silnik MEAT & DORIA Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) METELLI
Silnik METZGER Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) METZGER
Silnik MOBILETRON Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) MOBILETRON
Silnik NPS Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) NPS
Silnik NTY Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) NTY
Silnik OPTIMA Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURFLUX Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) PURFLUX
Silnik PURRO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) RAVENOL
Silnik SEIM Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) SEIM
Silnik SIDAT Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) SIDAT
Silnik SKF Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) SKF
Silnik SNR Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) SNR
Silnik SOFIMA Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) SOFIMA
Silnik SOG Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) SOG
Silnik TRISCAN Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) TRISCAN
Silnik UFI Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) UFI
Silnik VALVOLINE Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) VALVOLINE
Silnik VEMO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) VEMO
Silnik WIX FILTERS Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.01 - 1994.07) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HOFFER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0)
Kod produktu:
7472487
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7472487
Jednostka:
szt
Kształt obudowy wtyczki:  Prostokątny
Kolor wtyczki:  Niebieski
Ilość biegunów:  1
Oznaczenie koloru:  Czerwony
Wymiar gwintu:  M14x1,25 mm
Rodzaj czujnika:  Czujnik NTC
Rozmiar klucza:  19 mm
Dla numeru OE:  1338.09
Dla numeru OE:  9601842680
Dla numeru OE:  94650-29001
Do 100 dni na zwrot
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze