Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06)

Silnik FILTRON Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) FILTRON
Silnik ELRING Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) FEBI BILSTEIN
Silnik TOPRAN Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) TOPRAN
Silnik KAMOKA Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) KAMOKA
Silnik FA1 Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) FA1
Silnik KNECHT Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) KNECHT
Silnik MEYLE Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) MEYLE
Silnik BOSCH Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) BOSCH
Silnik REINZ Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) REINZ
Silnik CORTECO Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) CORTECO
Silnik VAICO Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) VAICO
Silnik EUROREPAR Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) EUROREPAR
Silnik FAST Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) FAST
Silnik SWAG Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) SWAG
Silnik MAHLE ORIGINAL Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) MAHLE ORIGINAL
Silnik SASIC Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) SASIC
Silnik PURFLUX Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) PURFLUX
Silnik MAXGEAR Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) METALCAUCHO
Silnik PZL SĘDZISZÓW Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) PZL SĘDZISZÓW
Silnik GATES Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) GATES
Silnik INA Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) INA
Silnik CHAMPION Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) CHAMPION
Silnik CONTITECH Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) CONTITECH
Silnik FAE Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) FAE
Silnik MANN-FILTER Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) MANN-FILTER
Silnik OEM Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) OEM
Silnik PURRO Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) PURRO
Silnik VALEO Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) VALEO
Silnik BLUE PRINT Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) BLUE PRINT
Silnik CALORSTAT BY VERNET Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) CALORSTAT BY VERNET
Silnik DENCKERMANN Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) DENCKERMANN
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) FAI AUTOPARTS
Silnik HELLA Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) HELLA
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) MAGNETI MARELLI
Silnik METZGER Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) METZGER
Silnik NIPPARTS Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) NIPPARTS
Silnik OPTIMAL Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) OPTIMAL
Silnik AJUSA Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) AUTOMEGA
Silnik DAYCO Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) DELPHI
Silnik HENGST FILTER Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) HENGST FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) KOLBENSCHMIDT
Silnik LPR Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) LPR
Silnik SCT GERMANY Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) SCT GERMANY
Silnik A.B.S. Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) A.B.S.
Silnik AE Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) AE
Silnik AKRON-MALÒ Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) AKS DASIS
Silnik AMC Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) AMC
Silnik ASHIKA Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) ASHIKA
Silnik AUTLOG Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) AUTLOG
Silnik BEHR THERMOT-TRONIK Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) BEHR THERMOT-TRONIK
Silnik BENDIX Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) BENDIX
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) BIRTH
Silnik BORG & BECK Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) BREDA LORETT
Silnik BREMI Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) BREMI
Silnik BTA Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) BTA
Silnik CAFFARO Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) CAFFARO
Silnik CASTROL Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) CLEAN FILTER
Silnik COFLE Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) COFLE
Silnik COMLINE Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) COOPERSFIAAM
Silnik DJ PARTS Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) DJ PARTS
Silnik DR!VE+ Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) DR!VE+
Silnik DT Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) DT
Silnik DYS Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) DYS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) EPS
Silnik ERA Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) EUROL
Silnik FACET Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) FACET
Silnik FAST GENUINE Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) FAST GENUINE
Silnik FEBEST Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) FEBEST
Silnik FLENNOR Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) FLENNOR
Silnik FORTUNE LINE Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) FORTUNE LINE
Silnik FRAM Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) FRAM
Silnik FRECCIA Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) FRECCIA
Silnik GK Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) GK
Silnik GLASER Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) GLASER
Silnik GLYCO Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) GLYCO
Silnik GMB Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) GMB
Silnik GOETZE ENGINE Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) GOETZE
Silnik GRAF Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) GRAF
Silnik GSP Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) GSP
Silnik GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Silnik HART Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) HART
Silnik HAZET Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) HAZET
Silnik HC-CARGO Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) HC-CARGO
Silnik HEPU Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) INTERVALVES
Silnik IPARTS Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) IPARTS
Silnik IPD Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) IPD
Silnik IPSA Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) IPSA
Silnik JAPANPARTS Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) JAPKO
Silnik JC PREMIUM Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) JP GROUP
Silnik JPN Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) JPN
Silnik KAVO PARTS Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) KAVO PARTS
Silnik KAWE Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) KAWE
Silnik KING Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) KING
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KS TOOLS Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) KS TOOLS
Silnik KW Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) KW
Silnik KWP Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) KWP
Silnik LEMFÖRDER Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) LEMFÖRDER
Silnik LINEX Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) LINEX
Silnik LIQUI MOLY Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) LUCAS
Silnik MAPCO Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) METELLI
Silnik MISFAT Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) MISFAT
Silnik MITSUBOSHI Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) MITSUBOSHI
Silnik MOTORAD Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) MOTORAD
Silnik MOTUL Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) NPS
Silnik NRF Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) NRF
Silnik NTY Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) NTY
Silnik OPTIBELT Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) PAYEN
Silnik PERSEA Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) PERSEA
Silnik QUINTON HAZELL Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) RUVILLE
Silnik SAMKO Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) SAMKO
Silnik SEIM Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) SEIM
Silnik SIDAT Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) SIDAT
Silnik SKF Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) SKF
Silnik SKV GERMANY Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) SKV GERMANY
Silnik SNR Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) SNR
Silnik SOFIMA Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) SOFIMA
Silnik TEDGUM Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) TEDGUM
Silnik TOYO-SYSTEM Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) TOYO-SYSTEM
Silnik TRICLO Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) UFI
Silnik VALVOLINE Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) VALVOLINE
Silnik VEMA Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) VEMA
Silnik VEMO Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) VEMO
Silnik VEYANCE Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Citroën XM Break (Y4) 2.1 D12 Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1994.07 - 1996.06) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAHLE ORIGINAL

12 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
TSE 20
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
TSE 20
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Ilość biegunów:  1
Ciężar netto [g]:  40,0
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
OC 976
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 976
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  87
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  275,0
Średnica [mm]:  76,2
Gwintowana złączka:  M20x1.5-6H
Średnica 2 [mm]:  71,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  9,35
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
LX 333
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 333
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  342
Wysokość 1 [mm]:  50
Długość całkowita [mm]:  342,0
Długość 1 [mm]:  342,0
Szerokość [mm]:  177
Szerokość 1 [mm]:  177,0
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Ciężar netto [g]:  263,0
Do 100 dni na zwrot
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
TSE 16
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
TSE 16
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Ilość biegunów:  2
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnienia
Ciężar netto [g]:  30,0
Do 100 dni na zwrot
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
039 89 N1
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 89 N1
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  85,25
Numer komponentu:  1. T 3,0 Mo
Numer komponentu:  2. M 2,0 IF Mo
Numer komponentu:  3. DSF3,0 Cr P
Wysokość opakowania [cm]:  2,90
Ciężar netto [g]:  37,0
Do 100 dni na zwrot
134,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
039 89 N2
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 89 N2
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  85,6
Numer komponentu:  1. T 3,0 Mo
Numer komponentu:  2. M 2,0 IF Mo
Numer komponentu:  3. DSF3,0 Cr P
Szerokość opakowania [cm]:  12,55
Wysokość opakowania [cm]:  2,90
Ciężar netto [g]:  47,0
Do 100 dni na zwrot
134,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
039 89 02
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 89 02
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  75
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  2,7
Średnica wyżłobienia [mm]:  26
Wielkość płomienia [mm]:  10,5
Sworzeń o śr. [mm]:  30,0
Długość trzpienia [mm]:  71,5
Rodzaj wykonania korbowodu:  Korbowód trapezowy
Powierzchnia:  Utwardzany przez utlenianie anodowe
Numer produkcyjny:  85 L 137
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kanałem chłodzącym
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu:  1. T 3,0 Mo
Numer komponentu:  2. M 2,0 IF Mo
Numer komponentu:  3. DSF3,0 Cr P
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Ciężar netto [g]:  878,0
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Do 100 dni na zwrot
1024,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
039 VE 30600 000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 VE 30600 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona doprowadzająca
Średnica zaworu [mm]:  33,9
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8,0
Długość [mm]:  122
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Powierzchnia:  Chromowany
Wysokość opakowania [cm]:  14,00
Długożć opakowania [cm]:  4,2
Szerokość opakowania [cm]:  4,20
Ciężar netto [g]:  78
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
039 VA 30601 000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 VA 30601 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Średnica zaworu [mm]:  33,9
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8,0
Długość [mm]:  122
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45,0
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Powierzchnia:  Chromowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Gniazdo zaworowe wzmacniane
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
039 89 N0
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 89 N0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  85,0
Numer komponentu:  1. T 3,0 Mo
Numer komponentu:  2. M 2,0 IF Mo
Numer komponentu:  3. DSF3,0 Cr P
Ciężar netto [g]:  40,0
Wysokość opakowania [cm]:  2,90
Do 100 dni na zwrot
123,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
039 89 01
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 89 01
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  75
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  2,7
Średnica wyżłobienia [mm]:  26
Wielkość płomienia [mm]:  10,5
Sworzeń o śr. [mm]:  30,0
Długość trzpienia [mm]:  71,5
Rodzaj wykonania korbowodu:  Korbowód trapezowy
Powierzchnia:  Utwardzany przez utlenianie anodowe
Numer produkcyjny:  85 L 137
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kanałem chłodzącym
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu:  1. T 3,0 Mo
Numer komponentu:  2. M 2,0 IF Mo
Numer komponentu:  3. DSF3,0 Cr P
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Szerokość opakowania [cm]:  10,00
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Ciężar netto [g]:  945,0
Do 100 dni na zwrot
1024,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
039 89 00
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 89 00
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  75
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  2,7
Średnica wyżłobienia [mm]:  26
Wielkość płomienia [mm]:  10,5
Sworzeń o śr. [mm]:  30,0
Długość trzpienia [mm]:  71,5
Rodzaj wykonania korbowodu:  Korbowód trapezowy
Powierzchnia:  Utwardzany przez utlenianie anodowe
Numer produkcyjny:  85 L 137
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kanałem chłodzącym
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu:  1. T 3,0 Mo
Numer komponentu:  2. M 2,0 IF Mo
Numer komponentu:  3. DSF3,0 Cr P
Ciężar netto [g]:  938,0
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Szerokość opakowania [cm]:  10,00
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Do 100 dni na zwrot
1139,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze