Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GOETZE do Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08)

Silnik ELRING Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) BOSCH
Silnik FAST Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) FAST
Silnik FA1 Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) FA1
Silnik KNECHT Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) KNECHT
Silnik SWAG Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) SWAG
Silnik MAHLE ORIGINAL Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MAHLE ORIGINAL
Silnik VAICO Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) VAICO
Silnik AJUSA Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) AJUSA
Silnik ERA Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) ERA
Silnik HART Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) HART
Silnik IPARTS Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) IPARTS
Silnik SKV GERMANY Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) SKV GERMANY
Silnik VIKA Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) VIKA
Silnik BLUE PRINT Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) BLUE PRINT
Silnik CHAMPION Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) COMLINE
Silnik CONTITECH Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) CONTITECH
Silnik EUROREPAR Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) EUROREPAR
Silnik FILTRON Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) FILTRON
Silnik GATES Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) GATES
Silnik GLYCO Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) GLYCO
Silnik GOETZE Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) GOETZE
Silnik GSP Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) GSP
Silnik JP GROUP Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MANN-FILTER Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MAXGEAR
Silnik METZGER Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) METZGER
Silnik MOTORAD Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MOTORAD
Silnik NPS Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) NPS
Silnik NTY Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) NTY
Silnik OEM Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) OEM
Silnik OPTIMAL Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) OPTIMAL
Silnik PAYEN Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) PAYEN
Silnik PZL SĘDZISZÓW Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) PZL SĘDZISZÓW
Silnik SKF Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) SKF
Silnik TRISCAN Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) VALVOLINE
Silnik VEMA Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) VEMA
Silnik VEMO Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) VEMO
Silnik WIX FILTERS Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) WIX FILTERS
Producent:GOETZE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GOETZE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24-30667-01/0
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
24-30667-01/0
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GOETZE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50-319492-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
50-319492-00
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  7
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  52
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  827S RD
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze