Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08)

Silnik ELRING Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) BOSCH
Silnik FA1 Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) FA1
Silnik KNECHT Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) KNECHT
Silnik SWAG Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) SWAG
Silnik MAHLE ORIGINAL Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MAHLE ORIGINAL
Silnik VAICO Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) VAICO
Silnik AJUSA Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) AJUSA
Silnik ERA Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) ERA
Silnik HART Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) HART
Silnik IPARTS Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) IPARTS
Silnik SKV GERMANY Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) SKV GERMANY
Silnik BLUE PRINT Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) BLUE PRINT
Silnik CHAMPION Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) COMLINE
Silnik CONTITECH Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) CONTITECH
Silnik EUROREPAR Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) EUROREPAR
Silnik FAST Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) FAST
Silnik FILTRON Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) FILTRON
Silnik GATES Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) GATES
Silnik GLYCO Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) GLYCO
Silnik GOETZE Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) GOETZE
Silnik GSP Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) GSP
Silnik JP GROUP Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MANN-FILTER Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MAXGEAR
Silnik METZGER Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) METZGER
Silnik MOTORAD Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MOTORAD
Silnik NPS Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) NPS
Silnik NTY Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) NTY
Silnik OEM Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) OEM
Silnik OPTIMAL Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) OPTIMAL
Silnik PAYEN Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) PAYEN
Silnik SKF Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) SKF
Silnik TRISCAN Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) VALVOLINE
Silnik VEMA Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) VEMA
Silnik VEMO Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) VEMO
Silnik WIX FILTERS Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0)
Kod produktu:
511 296
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
511 296
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0)
Kod produktu:
305 597
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
305 597
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  1000
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0)
Kod produktu:
509 271
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
509 271
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0)
Kod produktu:
511 461
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
511 461
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0)
Kod produktu:
342 639
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
342 639
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0)
Kod produktu:
518 802
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
518 802
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze