Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik TRICLO do Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik FILTRON Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) FILTRON
Silnik BOSCH Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BOSCH
Silnik FA1 Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) FA1
Silnik ELRING Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ELRING
Silnik CORTECO Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) CORTECO
Silnik ERA Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ERA
Silnik KNECHT Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MAXGEAR
Silnik VAICO Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) VAICO
Silnik FEBI BILSTEIN Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GATES
Silnik MANN-FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MANN-FILTER
Silnik MEAT & DORIA Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) PIERBURG
Silnik SWAG Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) SWAG
Silnik VEMO Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) VEMO
Silnik AJUSA Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ALCO FILTER
Silnik BGA Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BGA
Silnik BIRTH Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BREDA LORETT
Silnik BREMI Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BREMI
Silnik BUGIAD Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BUGIAD
Silnik CHAMPION Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) DAYCO
Silnik DELPHI Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ENERGY
Silnik ESEN SKV Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) FLENNOR
Silnik GLASER Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GLASER
Silnik GLYCO Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GOETZE
Silnik GSP Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GSP
Silnik HART Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HART
Silnik HC-CARGO Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HC-CARGO
Silnik HELLA Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HOFFER
Silnik INA Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) INA
Silnik IPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) IPARTS
Silnik IPD Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) IPD
Silnik IPSA Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) IPSA
Silnik JOHNS Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) JOHNS
Silnik JP GROUP Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KAMOKA
Silnik KAWE Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KAWE
Silnik KING Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MAHLE
Silnik MAPCO Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MAPCO
Silnik METALCAUCHO Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) METALCAUCHO
Silnik METELLI Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) METELLI
Silnik METZGER Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) METZGER
Silnik MISFAT Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) NPS
Silnik OPTIBELT Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) PURFLUX
Silnik PURRO Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) PURRO
Silnik PZL FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) SIDAT
Silnik SOFIMA Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) SOFIMA
Silnik TRICLO Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) TRISCAN
Silnik UFI Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) UFI
Silnik VALEO Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) VALEO
Silnik VAN WEZEL Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) VAN WEZEL
Silnik VEMA Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) VEMA
Silnik VICTOR REINZ Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 45KM, 32kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) WIX FILTERS
Producent:TRICLO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRICLO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
322600
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRICLO
Kod:
322600
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  2
Ilość montowana w aucie:  1
Średnica wewnętrzna [mm]:  15
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 6,00 zł
2,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRICLO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
328031
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRICLO
Kod:
328031
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  34,5
Długość [mm]:  20
Ilość montowana w aucie:  1
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Rozmiar klucza:  13
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Powierzchnia:  Ocynkowany
Długość gwintu [mm]:  13,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 42,00 zł
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRICLO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
328030
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRICLO
Kod:
328030
Długość [mm]:  16,5
Ilość montowana w aucie:  1
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez pierżcienia uszczelniającego
Do 100 dni na zwrot
TRICLO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
361600
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRICLO
Kod:
361600
Szerokość [mm]:  15
Średnica wewnętrzna [mm]:  17,5
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne kulkowe
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze