Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08)

Silnik MASTER-SPORT Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MASTER-SPORT
Silnik FILTRON Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FILTRON
Silnik BOSCH Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BOSCH
Silnik FA1 Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FA1
Silnik ELRING Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ELRING
Silnik CORTECO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CORTECO
Silnik KNECHT Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAXGEAR
Silnik VAICO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VAICO
Silnik FEBI BILSTEIN Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GATES
Silnik MANN-FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MANN-FILTER
Silnik MEAT & DORIA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PIERBURG
Silnik SWAG Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SWAG
Silnik AJUSA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ALCO FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BREDA LORETT
Silnik CHAMPION Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) DENCKERMANN
Silnik DT Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) DT
Silnik ELWIS ROYAL Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ENERGY
Silnik ERA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FLENNOR
Silnik FRAM Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FRAM
Silnik GLASER Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GLASER
Silnik GLYCO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GOETZE
Silnik GSP Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GSP
Silnik HART Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HART
Silnik HC-CARGO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HC-CARGO
Silnik HELLA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HOFFER
Silnik INA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) INA
Silnik INTERVALVES Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) INTERVALVES
Silnik IPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) IPARTS
Silnik IPD Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) IPD
Silnik IPSA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) IPSA
Silnik JP GROUP Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) K&N FILTERS
Silnik KING Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAPCO
Silnik METALCAUCHO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) METALCAUCHO
Silnik METELLI Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) METELLI
Silnik METZGER Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) METZGER
Silnik MISFAT Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) NPS
Silnik OPTIMAL Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PURFLUX
Silnik PURRO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PURRO
Silnik PZL SĘDZISZÓW Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) REINZ
Silnik RUVILLE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) RUVILLE
Silnik SASIC Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT-FISPA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SIDAT-FISPA
Silnik SKV GERMANY Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SOFIMA
Silnik TRICLO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TRISCAN
Silnik UFI Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) UFI
Silnik VALEO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VALEO
Silnik VAN WEZEL Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VAN WEZEL
Silnik VEMA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VEMA
Silnik VEMO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VEMO
Silnik VEYANCE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0)
Kod produktu:
711 701
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
711 701
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Wysokość 1 [mm]:  8,3
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  52,35
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  36,6
Do 100 dni na zwrot
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
5.0 (1)
Kod produktu:
327 381
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
327 381
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  71
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Wysokość [mm]:  79
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
5.0 (1)
Kod produktu:
347 405
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
347 405
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  90
Średnica wewnętrzna [mm]:  28
Średnica zewnętrzna [mm]:  62
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  28
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0)
Kod produktu:
305 585
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
305 585
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  800
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0)
Kod produktu:
511 864
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
511 864
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Ciśnienie pracy [bar]:  0,10
Tryb pracy:  Elektryczny
Wydatek [l/h]:  95
Do 100 dni na zwrot
86,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0)
Kod produktu:
338 049
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
338 049
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  838
Szerokość [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze