Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07)

Silnik MASTER-SPORT Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) MASTER-SPORT
Silnik FILTRON Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) FILTRON
Silnik CORTECO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) CORTECO
Silnik BOSCH Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) BOSCH
Silnik FA1 Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) FA1
Silnik ELRING Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) ELRING
Silnik KNECHT Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) MAXGEAR
Silnik FEBI BILSTEIN Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) GATES
Silnik MANN-FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) MANN-FILTER
Silnik SWAG Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) SWAG
Silnik VEMO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) VEMO
Silnik AJUSA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) ALCO FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) BREDA LORETT
Silnik BTA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) BTA
Silnik CHAMPION Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) DENCKERMANN
Silnik DT Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) DT
Silnik ERA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) ERA
Silnik EUROREPAR Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) FLENNOR
Silnik FRAM Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) FRAM
Silnik GOETZE Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) GOETZE
Silnik GSP Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) GSP
Silnik HART Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) HART
Silnik HC-CARGO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) HC-CARGO
Silnik HELLA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) HOFFER
Silnik INA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) INA
Silnik IPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) IPARTS
Silnik IPD Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) IPD
Silnik K&N FILTERS Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) K&N FILTERS
Silnik KAWE Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) KAWE
Silnik LUCAS Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) METALCAUCHO
Silnik METZGER Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) METZGER
Silnik MISFAT Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) NPS
Silnik NTY Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) NTY
Silnik OPTIBELT Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) PURFLUX
Silnik PURRO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) PURRO
Silnik PZL SĘDZISZÓW Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) RUVILLE
Silnik SASIC Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) SOFIMA
Silnik TRICLO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) TRISCAN
Silnik UFI Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) UFI
Silnik VAICO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) VAICO
Silnik VALEO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) VALEO
Silnik VEMA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) VEMA
Silnik VEYANCE Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FA1

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0)
Kod produktu:
241.250.100
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
241.250.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Nylon
Do 100 dni na zwrot
1,00 zł
-81%
0,19 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FA1
0 (0)
Kod produktu:
241.250.010
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
241.250.010
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Nylon
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot
1,00 zł
-61%
0,39 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FA1
0 (0)
Kod produktu:
427.410.001
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
427.410.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  16
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  241.250.100
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  891.760.100
Do 100 dni na zwrot
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0)
Kod produktu:
427.410.021
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
427.410.021
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze