Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie)

Silnik FILTRON Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) FILTRON
Silnik ELRING Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik NTY Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) NTY
Silnik BOSCH Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik MAHLE Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) MAHLE
Silnik AJUSA Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) AJUSA
Silnik KNECHT Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KAMOKA Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik ASHIKA Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) ASHIKA
Silnik VALEO Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) VALEO
Silnik CHAMPION Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) CHAMPION
Silnik GSP Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) GSP
Silnik PURFLUX Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik MEYLE Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) MEYLE
Silnik HENGST FILTER Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAXGEAR Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik BLUE PRINT Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik DELPHI Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) DELPHI
Silnik SWAG Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) SWAG
Silnik AUTOMEGA Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik HART Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) HART
Silnik IPARTS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) IPARTS
Silnik FEBEST Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) FEBEST
Silnik GATES Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) GATES
Silnik K&N FILTERS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik ERA Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) ERA
Silnik FAST Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) FAST
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik JAPKO Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) JAPKO
Silnik UFI Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) UFI
Silnik ALCO FILTER Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BGA Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) BGA
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik FACET Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) FACET
Silnik HELLA Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) HELLA
Silnik METZGER Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) METZGER
Silnik PAYEN Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) PAYEN
Silnik SASIC Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) SASIC
Silnik SKF Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) SKF
Silnik TOPRAN Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) TOPRAN
Silnik VAICO Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) VAICO
Silnik VEMO Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) VEMO
Silnik AMC FILTER Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) AUTLOG
Silnik BIRTH Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) BIRTH
Silnik BLIC Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) BLIC
Silnik BORG & BECK Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) BTA
Silnik BUGIAD Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) BUGIAD
Silnik COMLINE Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) CORTECO
Silnik DIEDERICHS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) DIEDERICHS
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) EPS
Silnik ESEN SKV Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAE Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) FRAM
Silnik GK Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) GK
Silnik GLASER Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) GOETZE
Silnik HEPU Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) HITACHI
Silnik HUTCHINSON Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik JAPANPARTS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JC PREMIUM Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) KAWE
Silnik KLOKKERHOLM Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KS TOOLS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) KS TOOLS
Silnik KW Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) LUCAS
Silnik LUK Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) LUK
Silnik MAPCO Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MOBILETRON Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) NK
Silnik NPS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) NPS
Silnik NRF Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) NRF
Silnik OEM Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURRO Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SACHS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) SACHS
Silnik SCT - MANNOL Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik STONE-JAPAN Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik WALKER PRODUCTS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) WIX FILTERS
Silnik YAMATO Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) YAMATO
Producent:MAHLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 1063
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 1063
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  89
Średnica [mm]:  75,0
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  61,7
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 7
Ciężar netto [g]:  274,0
Długożć opakowania [cm]:  8,0
Szerokość opakowania [cm]:  8,00
Wysokość opakowania [cm]:  8,80
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 1780/3
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
LX 1780/3
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  206
Wysokość 1 [mm]:  196
Średnica zewnętrzna [mm]:  157,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  70
Długożć opakowania [cm]:  17,0
Szerokość opakowania [cm]:  17,00
Wysokość opakowania [cm]:  21,50
Ciężar netto [g]:  324,0
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze