Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRAM do Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie)

Silnik MOTUL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MOTUL
Silnik ELRING Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBEST Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FILTRON
Silnik DAYCO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DAYCO
Silnik SWAG Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SWAG
Silnik VALEO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VALEO
Silnik RAVENOL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik FA1 Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VAICO
Silnik MANN-FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik LIQUI MOLY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik TOPRAN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) TOPRAN
Silnik BLUE PRINT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik HENGST FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik INA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) INA
Silnik K&N FILTERS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) PAYEN
Silnik SNR Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SNR
Silnik AE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) AMC
Silnik ASHIKA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BTA
Silnik BUGATTI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BUGATTI
Silnik CAFFARO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) CAFFARO
Silnik CASTROL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTITECH Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DOLZ Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DRIVE +
Silnik EFI AUTOMOTIVE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELSTOCK Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ELWIS ROYAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) EPS
Silnik ET ENGINETEAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik GRAF Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) GRAF
Silnik HART Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) HART
Silnik HELLA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPD Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAWE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KAWE
Silnik KLOKKERHOLM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KW
Silnik KWP Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KWP
Silnik LEMFÖRDER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) LUCAS
Silnik LUK Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) LUK
Silnik MAGNETI MARELLI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MAPCO
Silnik METELLI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) NE
Silnik NPS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) NPS
Silnik NTY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) PURRO
Silnik QFIX Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SKF Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VDO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VDO
Silnik VEMA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FRAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAM
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PH12568
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
PH12568
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Średnica wewnętrzna [mm]:  22
Wysokość [mm]:  79
Do 100 dni na zwrot
FRAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CA12617
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
CA12617
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze