Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAGNETI MARELLI do Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09)

Silnik VALEO Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) VALEO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik CORTECO Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) CORTECO
Silnik NTY Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) NTY
Silnik DENCKERMANN Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) DENCKERMANN
Silnik AJUSA Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) AJUSA
Silnik FAE Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) FAE
Silnik MAXGEAR Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) MAXGEAR
Silnik PURFLUX Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) PURFLUX
Silnik SCT - MANNOL Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) SCT - MANNOL
Silnik BGA Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) BGA
Silnik ELRING Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) ELRING
Silnik ESEN SKV Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) ESEN SKV
Silnik HART Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) HART
Silnik UFI Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) UFI
Silnik ACKOJA Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) ACKOJA
Silnik AKRON-MALÒ Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) AKRON-MALÒ
Silnik AUTOMEGA Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) AUTOMEGA
Silnik BREDA LORETT Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) BREDA LORETT
Silnik BUGATTI Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) BUGATTI
Silnik CAFFARO Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CLEAN FILTERS Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) CLEAN FILTERS
Silnik DR!VE+ Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) DT SPARE PARTS
Silnik ENERGY Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) ENERGY
Silnik ERISTIC Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) ERISTIC
Silnik EUROREPAR Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) EUROREPAR
Silnik FA1 Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) FLENNOR
Silnik FORTUNE LINE Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) FORTUNE LINE
Silnik FRAM Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) FRAM
Silnik GLYCO Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) GOETZE
Silnik HC-CARGO Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) HC-CARGO
Silnik HELLA Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) HITACHI
Silnik HOFFER Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) HUTCHINSON
Silnik INA Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) INA
Silnik IPD Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) IPD
Silnik JAPKO Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) JAPKO
Silnik JP GROUP Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) METALCAUCHO
Silnik MULLER FILTER Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) NPS
Silnik NÜRAL Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) NÜRAL
Silnik OCAP Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) OCAP
Silnik OEM Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) OEM
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) RUVILLE
Silnik SEIM Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) SEIM
Silnik SOFIMA Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) SOFIMA
Silnik TEDGUM Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) TEDGUM
Silnik TRICLO Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) TRISCAN
Silnik VAICO Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) VAICO
Silnik WIX FILTERS Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 52KM, 38kW, benzyna (1997.07 - 1999.09) WIX FILTERS
Producent:MAGNETI MARELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
820003398010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
820003398010
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
415,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze