Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie)

Silnik BOSCH Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) BOSCH
Silnik FILTRON Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik HENGST FILTER Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik AJUSA Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik COMLINE Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik FRAM Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) FRAM
Silnik KAMOKA Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) KNECHT
Silnik MAGNETI MARELLI Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MEYLE Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) MEYLE
Silnik OPTIMAL Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) RAVENOL
Silnik TRISCAN Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Ford KUGA III (DFK) 2.5 FHEV 4x4 SUV 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.6 (61)
Kod produktu:
F 026 407 279
dostępny
4.6 (61)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 407 279
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  62
Wymiar gwintu:  3/4" 16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  150
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze