Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie)

Silnik ELRING Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SWAG
Silnik FA1 Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BOSCH
Silnik AJUSA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik SKV GERMANY Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik BLUE PRINT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik DELPHI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) DELPHI
Silnik HENGST FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FRECCIA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FRECCIA
Silnik PIERBURG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik AKRON-MALÒ Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) ASHIKA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTITECH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) DRIVE +
Silnik ENERGY Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) EPS
Silnik ERA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FACET
Silnik FAE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) INA
Silnik IPSA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) LUCAS
Silnik LUK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) LUK
Silnik MAGNETI MARELLI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MOTORAD Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) NPS
Silnik OPTIBELT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik TOPRAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38)
Kod produktu:
OC 1565
niedostępny
4.9 (38)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 1565
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  75,0
Wysokość [mm]:  63
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  71,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  65,5
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  250,0
Wysokość opakowania [cm]:  6,50
Długożć opakowania [cm]:  8,0
Szerokość opakowania [cm]:  8,00
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KNECHT
5.0 (23)
Kod produktu:
LX 5594
niedostępny
5.0 (23)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 5594
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  255
Szerokość [mm]:  164
Wysokość [mm]:  46,5
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Długożć opakowania [cm]:  18,0
Ciężar netto [g]:  214
Wysokość opakowania [cm]:  26,00
Szerokość opakowania [cm]:  5,00
Do 100 dni na zwrot
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze