Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FEBI BILSTEIN do Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie)

Silnik ELRING Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) SWAG
Silnik FA1 Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) VAICO
Silnik BLUE PRINT Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FILTRON Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) FILTRON
Silnik ALCO FILTER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik HENGST FILTER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) KNECHT
Silnik PAYEN Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) BOSCH
Silnik BREMI Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik DAYCO Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELSTOCK Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ET ENGINETEAM Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) INA
Silnik JAPANPARTS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik K&N FILTERS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) KAWE
Silnik LIQUI MOLY Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) LUCAS
Silnik LUK Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) LUK
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MOTUL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) NPS
Silnik NÜRAL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SIDAT Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 170KM, 125kW, olej napędowy (2019.03 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FEBI BILSTEIN

11 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (4)
Kod produktu:
21096
dostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
21096
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  34,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  28,0
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Długość gwintu [mm]:  7
Jakosć/Klasa:  5.8
Rozmiar klucza:  13
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Materiał:  Stal
Powierzchnia:  Fosforanowany
Długożć żruby pod główką [mm]:  21
Ciężar [kg]:  0,040
Dla numeru OE:  9659107280
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (4)
Kod produktu:
48907
dostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
48907
Jednostka:
szt
Ilość:  1
Średnica zewnętrzna [mm]:  28,0
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Jakosć/Klasa:  5.8
Rozmiar klucza:  13
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Materiał:  Stal
Długożć żruby pod główką [mm]:  20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0)
Kod produktu:
24436
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
24436
Jednostka:
szt
Gwint zewn. [mm]:  1/4" - 18 NPT
Rozmiar klucza:  24
Ilość połączeń:  1
Kolor:  Czarny
Punkty zmienne [bar]:  0,4
Ciężar [kg]:  0,03
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (8)
Kod produktu:
109647
dostępny
5.0 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
109647
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica wewnętrzna [mm]:  31,3
Wysokość [mm]:  70
Średnica zewnętrzna [mm]:  64,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  75
Ciężar [kg]:  0,50
Dla numeru OE:  U2Y0-14-302
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
172202
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
172202
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C950-A
Klasa lepkości wg SAE:  0W-30
Ciężar [kg]:  0,843
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
172203
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
172203
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  4
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C950-A
Klasa lepkości wg SAE:  0W-30
Ciężar [kg]:  3,372
Do 100 dni na zwrot
133,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
172204
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
172204
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C950-A
Klasa lepkości wg SAE:  0W-30
Ciężar [kg]:  4,215
Do 100 dni na zwrot
152,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
4.4 (7)
Kod produktu:
175203
dostępny
4.4 (7)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
175203
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  297
Szerokość [mm]:  236,5
Wysokość [mm]:  50
Ciężar [kg]:  0,380
Do 100 dni na zwrot
218,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0)
Kod produktu:
178898
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
178898
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  91
Materiał rolki kierunkowej:  Metal
Średnica wewnętrzna [mm]:  8
Materiał:  Metal
Ciężar [kg]:  0,469
Do 100 dni na zwrot
159,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0)
Kod produktu:
184651
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
184651
Jednostka:
szt
Materiał:  FKM (kauczuk fluorokarbonowy)
Materiał:  Metal
Ciężar [kg]:  1,32
Do 100 dni na zwrot
378,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0)
Kod produktu:
193103
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
193103
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,76
Do 100 dni na zwrot
1271,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze