Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FEBI BILSTEIN do Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie)

Silnik ELRING Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FEBEST Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) FEBEST
Silnik FA1 Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) VAICO
Silnik DR.MOTOR Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) DR.MOTOR
Silnik FILTRON Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) FILTRON
Silnik SKV GERMANY Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik CAFFARO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) CAFFARO
Silnik FAI AUTOPARTS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik GLYCO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) GLYCO
Silnik OEM Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) OEM
Silnik PIERBURG Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) PIERBURG
Silnik BOSCH Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) BOSCH
Silnik DT Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) DT
Silnik HENGST FILTER Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik NÜRAL Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) NÜRAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) PAYEN
Silnik ABAKUS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) ABAKUS
Silnik ACKOJA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) ACKOJA
Silnik AKRON-MALÒ Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AMC Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) AMC
Silnik AS-PL Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) AS-PL
Silnik ASHIKA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) BTA
Silnik CLEAN FILTER Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERS FIAAM Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) DOLZ
Silnik DRIVE + Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) DRIVE +
Silnik DYS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) DYS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAST Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik GSP Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) GSP
Silnik HART Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) HART
Silnik HC-CARGO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI/HUCO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) IJS GROUP
Silnik INA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) INA
Silnik IPD Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) JAPKO
Silnik JOHNS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) JOHNS
Silnik JPN Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KLOKKERHOLM Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik LUCAS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MANN-FILTER Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) MAPCO
Silnik MAXGEAR Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) NPS
Silnik NTY Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PERSEA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) PERSEA
Silnik PURFLUX Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) PURRO
Silnik QFIX Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) SIDAT
Silnik SKF Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) SKF
Silnik SNR Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRICLO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) VALEO
Silnik VAN WEZEL Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

13 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (2)
Kod produktu:
46773
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
46773
Jednostka:
szt
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Lokalizacja w aucie:  Góra
Ciężar [kg]:  0,030
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
172202
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
172202
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C950-A
Klasa lepkości wg SAE:  0W-30
Ciężar [kg]:  0,843
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
101150
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101150
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  0,992
Dla numeru OE:  STJLR.03.5003
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
172203
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
172203
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  4
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C950-A
Klasa lepkości wg SAE:  0W-30
Ciężar [kg]:  3,372
Do 100 dni na zwrot
133,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
101151
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101151
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  4
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  3,64
Do 100 dni na zwrot
140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
101152
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101152
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  4,52
Do 100 dni na zwrot
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
172204
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
172204
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C950-A
Klasa lepkości wg SAE:  0W-30
Ciężar [kg]:  4,215
Do 100 dni na zwrot
152,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (5)
Kod produktu:
46511
dostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
46511
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  16,0
Ciężar [kg]:  0,140
Dla numeru OE:  1 704 066
Do 100 dni na zwrot
154,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (4)
Kod produktu:
40428
dostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
40428
Jednostka:
szt
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Wymiary łańcucha napędu rozrządu:  G68HR
Ilość ogniw łańcucha:  132
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Ciężar [kg]:  0,780
Do 100 dni na zwrot
278,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
101153
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101153
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  55,5
Do 100 dni na zwrot
984,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
101154
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101154
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  200
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  188,0
Dla numeru OE:  STJLR.03.5003
Do 100 dni na zwrot
2830,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (2)
Kod produktu:
104078
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
104078
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg]:  0,056
Dla numeru OE:  1 704 049
Do 100 dni na zwrot
FEBI BILSTEIN
5.0 (2)
Kod produktu:
105998
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
105998
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg]:  0,075
Dla numeru OE:  1 753 155
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze