Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie)

Silnik ELRING Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FA1 Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik PAYEN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BGA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) BTA
Silnik CASTROL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) GATES
Silnik GOETZE ENGINE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) INA
Silnik JOHNS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) JOHNS
Silnik JPN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) JPN
Silnik KAMOKA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) METZGER
Silnik NÜRAL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) RUVILLE
Silnik SOFIMA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE ORIGINAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
OC 1414
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 1414
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  101,0
Średnica [mm]:  75,0
Gwintowana złączka:  M22x1,5
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  61,7
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Wysokość opakowania [cm]:  10,20
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Ciężar netto [g]:  290,0
Do 100 dni na zwrot
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze