Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DR.MOTOR do Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie)

Silnik ELRING Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FA1 Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik INA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) INA
Silnik MAXGEAR Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BGA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) BTA
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTITECH Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) EPS
Silnik ERA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) ERA
Silnik EUROREPAR Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) FACET
Silnik FAST Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) GATES
Silnik GOETZE ENGINE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) HART
Silnik HELLA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) HEPU
Silnik IPD Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) IPD
Silnik JOHNS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) JOHNS
Silnik JPN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) JPN
Silnik KAMOKA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik METALCAUCHO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) METZGER
Silnik NISSENS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) NISSENS
Silnik NÜRAL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) NÜRAL
Silnik OEM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) RUVILLE
Silnik SWAG Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:DR.MOTOR AUTOMOTIVE

9 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR.MOTOR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM01131
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR
Kod:
DRM01131
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM02827
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM02827
Do 100 dni na zwrot
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM01356R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM01356R
Do 100 dni na zwrot
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM01131S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM01131S
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z zestawem uszczelnień, pokrywa głowicy cylindrów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uszczelnieniem kolektora dolotowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uszczelnieniem kolektora wydechowego
Do 100 dni na zwrot
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM01200S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM01200S
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelki osłony zaworów
Do 100 dni na zwrot
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM01202S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM01202S
Do 100 dni na zwrot
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM01356
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM01356
Rozmiar klucza:  13 mm
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM01201S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM01201S
Do 100 dni na zwrot
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM01832S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM01832S
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze