Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie)

Silnik FILTRON Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FILTRON
Silnik FEBI BILSTEIN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik MANN-FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BOSCH
Silnik AJUSA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) AJUSA
Silnik HENGST FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik BLUE PRINT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik SWAG Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SWAG
Silnik OEM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) OEM
Silnik PURFLUX Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik ACKOJA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ACKOJA
Silnik K&N FILTERS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KNECHT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KNECHT
Silnik SCT GERMANY Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SCT GERMANY
Silnik MAHLE ORIGINAL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik UFI Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) UFI
Silnik MAXGEAR Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik KAMOKA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik VAICO Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VAICO
Silnik FEBEST Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FEBEST
Silnik GATES Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) GATES
Silnik HART Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HART
Silnik DENCKERMANN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EPS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EPS
Silnik KOLBENSCHMIDT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MULLER FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik PAYEN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) PAYEN
Silnik AMC FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BGA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DYS
Silnik EUROL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FRAM
Silnik GSP Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) GSP
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) IPARTS
Silnik KAVO PARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KLOKKERHOLM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KW Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik METZGER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MISFAT
Silnik MOBILETRON Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NPS
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURRO Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) RAVENOL
Silnik SOFIMA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SOFIMA
Silnik STONE-JAPAN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik TEDGUM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) TEDGUM
Silnik THERMOTEC Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
5.0 (1)
Kod produktu:
V30-1338
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V30-1338
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  68
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  57
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  68
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  64
Wysokość [mm]:  85
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1
Ciężar [kg]:  0,283
Do 100 dni na zwrot
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze