Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BORG & BECK do Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie)

Silnik AJUSA Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBEST Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) FEBEST
Silnik MANN-FILTER Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik HART Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) HART
Silnik KNECHT Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) KNECHT
Silnik FAI AUTOPARTS Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik PAYEN Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) PAYEN
Silnik ALCO FILTER Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) CASTROL
Silnik ELRING Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) ELRING
Silnik EUROREPAR Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) FA1
Silnik FRECCIA Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) FRECCIA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) INA
Silnik IPSA Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) IPSA
Silnik MAHLE ORIGINAL Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik OEM Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) OEM
Silnik QFIX Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BFA2491
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BFA2491
Długość [mm]:  173
Szerokość [mm]:  153
Wysokość [mm]:  44
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze