Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROL do Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik ALCO FILTER Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BLUE PRINT Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) BOSCH
Silnik DENCKERMANN Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) DRIVE +
Silnik EUROL Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) EUROL
Silnik FILTRON Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) FILTRON
Silnik KAVO PARTS Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik RAVENOL Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) SWAG
Silnik UFI Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) WIX FILTERS
Silnik YAMATO Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Plug-in-Hybrid HTRAC SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.03 - obecnie) YAMATO
Producent:EUROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
5.0 (3)
Kod produktu:
E100165
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100165
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze