Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FEBI BILSTEIN do Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie)

Silnik ELRING Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik EPS Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) EPS
Silnik BLUE PRINT Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik KAVO PARTS Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik PAYEN Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) PAYEN
Silnik AE Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) AE
Silnik AMC FILTER Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BORG & BECK Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COOPERSFIAAM Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik ERA Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik FA1 Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FA1
Silnik FACET Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FILTRON Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) GATES
Silnik GOETZE Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) GOETZE
Silnik HELLA Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) HELLA
Silnik JAPANPARTS Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) JAPKO
Silnik KAMOKA Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) KNECHT
Silnik KS TOOLS Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) KS TOOLS
Silnik KW Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEYLE Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MULLER FILTER Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NRF Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) NRF
Silnik PURFLUX Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) SKF
Silnik SNR Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) SNR
Silnik SWAG Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) SWAG
Silnik VALVOLINE Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FEBI BILSTEIN

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0)
Kod produktu:
179281
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
179281
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,111
Moment dokrecenia [Nm]:  35
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Rozmiar klucza:  27
Średnica zewnętrzna [mm]:  87,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Wysokość [mm]:  87
Do 100 dni na zwrot
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
101150
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101150
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  0,992
Dla numeru OE:  STJLR.03.5003
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
101151
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101151
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  4
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  3,64
Do 100 dni na zwrot
140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
101152
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101152
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  4,52
Do 100 dni na zwrot
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
101153
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101153
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  55,5
Do 100 dni na zwrot
984,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
101154
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101154
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  200
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  188,0
Dla numeru OE:  STJLR.03.5003
Do 100 dni na zwrot
2830,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze