Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VALEO do Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01)

Silnik FILTRON Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) FILTRON
Silnik ELRING Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) ELRING
Silnik IPARTS Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) IPARTS
Silnik BOSCH Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) BOSCH
Silnik CONTITECH Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) CONTITECH
Silnik FEBI BILSTEIN Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) FEBI BILSTEIN
Silnik COOPERS FIAAM Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) COOPERS FIAAM
Silnik FA1 Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) FA1
Silnik KNECHT Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) KNECHT
Silnik UFI Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) UFI
Silnik AJUSA Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) BLUE PRINT
Silnik BUGATTI Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) BUGATTI
Silnik CHAMPION Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) CHAMPION
Silnik COMLINE Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) CORTECO
Silnik DAYCO Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) DAYCO
Silnik FAST Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) FAST
Silnik FRAM Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) FRAM
Silnik GATES Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) GATES
Silnik HART Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) HART
Silnik IPSA Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) IPSA
Silnik JP GROUP Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE ORIGINAL Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) MAXGEAR
Silnik NPS Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) NPS
Silnik OEM Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) OEM
Silnik PAYEN Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) PAYEN
Silnik PURFLUX Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) PURFLUX
Silnik PURRO Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) QUINTON HAZELL
Silnik SNR Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) SNR
Silnik SWAG Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) SWAG
Silnik TRISCAN Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) TRISCAN
Silnik VALEO Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) VALEO
Silnik WIX FILTERS Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) WIX FILTERS
Producent:VALEO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALEO
5.0 (1)
Kod produktu:
586014
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
586014
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  141
Wymiar gwintu:  UNF 3/4" -16
Średnica zewnętrzna [mm]:  110
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71,5
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  2,5
Ciężar [kg]:  1,023
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze