Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTITECH do Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01)

Silnik FILTRON Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) FILTRON
Silnik ELRING Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) ELRING
Silnik IPARTS Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) IPARTS
Silnik BOSCH Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) BOSCH
Silnik CONTITECH Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) CONTITECH
Silnik FEBI BILSTEIN Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) FEBI BILSTEIN
Silnik COOPERS FIAAM Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) COOPERS FIAAM
Silnik FA1 Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) FA1
Silnik KNECHT Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) KNECHT
Silnik UFI Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) UFI
Silnik AJUSA Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) BLUE PRINT
Silnik BUGATTI Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) BUGATTI
Silnik CHAMPION Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) CHAMPION
Silnik COMLINE Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) CORTECO
Silnik DAYCO Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) DAYCO
Silnik FAST Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) FAST
Silnik FRAM Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) FRAM
Silnik GATES Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) GATES
Silnik HART Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) HART
Silnik IPSA Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) IPSA
Silnik JP GROUP Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE ORIGINAL Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) MAXGEAR
Silnik NPS Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) NPS
Silnik OEM Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) OEM
Silnik PAYEN Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) PAYEN
Silnik PURFLUX Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) PURFLUX
Silnik PURRO Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) PURRO
Silnik PZL SĘDZISZÓW Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) QUINTON HAZELL
Silnik SNR Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) SNR
Silnik SWAG Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) SWAG
Silnik TRISCAN Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) TRISCAN
Silnik VALEO Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) VALEO
Silnik WIX FILTERS Iveco DAILY II Skrzynia 40-8 (12954211, 12954212, 12954215, 12954231) Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) WIX FILTERS
Producent:CONTITECH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTITECH
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
AVX10X925
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
AVX10X925
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,073
Długość [mm]:  925
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
-54%
7,89 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze