Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DENCKERMANN do Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 45C/E, 50C/E Platforma / podwozie 109KM, 80kW, elektryczny (2015.10 - obecnie)

Silnik SOFIMA Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 45C/E, 50C/E Platforma / podwozie 109KM, 80kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) SOFIMA
Silnik AKS DASIS Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 45C/E, 50C/E Platforma / podwozie 109KM, 80kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) AKS DASIS
Silnik BORG & BECK Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 45C/E, 50C/E Platforma / podwozie 109KM, 80kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 45C/E, 50C/E Platforma / podwozie 109KM, 80kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 45C/E, 50C/E Platforma / podwozie 109KM, 80kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 45C/E, 50C/E Platforma / podwozie 109KM, 80kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik FAST Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 45C/E, 50C/E Platforma / podwozie 109KM, 80kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 45C/E, 50C/E Platforma / podwozie 109KM, 80kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 45C/E, 50C/E Platforma / podwozie 109KM, 80kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) FRAM
Silnik HART Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 45C/E, 50C/E Platforma / podwozie 109KM, 80kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) HART
Silnik MAGNETI MARELLI Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 45C/E, 50C/E Platforma / podwozie 109KM, 80kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 45C/E, 50C/E Platforma / podwozie 109KM, 80kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 45C/E, 50C/E Platforma / podwozie 109KM, 80kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MISFAT Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 45C/E, 50C/E Platforma / podwozie 109KM, 80kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) MISFAT
Silnik PURFLUX Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 45C/E, 50C/E Platforma / podwozie 109KM, 80kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik SWAG Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 45C/E, 50C/E Platforma / podwozie 109KM, 80kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) SWAG
Silnik UFI Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 45C/E, 50C/E Platforma / podwozie 109KM, 80kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) UFI
Producent:DENCKERMANN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENCKERMANN
0 (0)
Kod produktu:
A211083
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
A211083
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  92
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  44
Ciężar [kg]:  0,11
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze