Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik JAPANPARTS do Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie)

Silnik FILTRON Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) FILTRON
Silnik ELRING Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) ELRING
Silnik MANN-FILTER Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) AJUSA
Silnik JAPANPARTS Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik KAMOKA Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik ASHIKA Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) ASHIKA
Silnik OEM Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) OEM
Silnik HENGST FILTER Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik CHAMPION Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) CHAMPION
Silnik DENCKERMANN Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik KNECHT Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) KNECHT
Silnik PURFLUX Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik NIPPARTS Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) NIPPARTS
Silnik JAPKO Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) JAPKO
Silnik MAHLE ORIGINAL Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik PZL SĘDZISZÓW Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) PZL SĘDZISZÓW
Silnik UFI Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) UFI
Silnik HART Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) HART
Silnik MEAT & DORIA Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik SCT GERMANY Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) SCT GERMANY
Silnik DRIVE + Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) DRIVE +
Silnik JPN Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) JPN
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAGNETI MARELLI Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) PAYEN
Silnik ACKOJA Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) ACKOJA
Silnik AKRON-MALÒ Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ARCO Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) ARCO
Silnik AUTOMEGA Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BORG & BECK Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) BREDA LORETT
Silnik BUGATTI Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) BUGATTI
Silnik CLEAN FILTER Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DOKUJI Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROREPAR Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FLENNOR Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) FRAM
Silnik FRIGAIR Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) FRIGAIR
Silnik GATES Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) GATES
Silnik HC-CARGO Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HOFFER Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPARTS Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) IPARTS
Silnik KAVO PARTS Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MAPCO Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik MEYLE Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) NPS
Silnik OPTIMAL Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) OYODO
Silnik PURRO Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SAKURA Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) SAKURA
Silnik SNR Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik STONE-JAPAN Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) VAICO
Silnik VEYANCE Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) VEYANCE
Silnik VIC Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) VIC
Silnik WIX FILTERS Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:JAPANPARTS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPANPARTS
5.0 (11)
Kod produktu:
FO-313S
dostępny
5.0 (11)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
FO-313S
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Długość [mm]:  67
Średnica zewnętrzna [mm]:  68
Średnica zabudowy [mm]:  63
Gwint wewnętrzny [mm]:  M20 x 1,5
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JAPANPARTS
4.7 (19)
Kod produktu:
FA-398S
dostępny
4.7 (19)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
FA-398S
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  256
Szerokość [mm]:  158
Wysokość [mm]:  41
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JAPANPARTS
4.7 (19)
Kod produktu:
FA-K07S
dostępny
4.7 (19)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
FA-K07S
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  340
Szerokość [mm]:  172,5
Wysokość [mm]:  41,8
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze