Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PAYEN do Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie)

Silnik ELRING Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) ELRING
Silnik FEBEST Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) FEBEST
Silnik AJUSA Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) AJUSA
Silnik EPS Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) EPS
Silnik KAVO PARTS Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik PAYEN Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) PAYEN
Silnik AE Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) AE
Silnik AMC FILTER Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COOPERSFIAAM Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) DAYCO
Silnik ERA Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik FA1 Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) FA1
Silnik FACET Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) GATES
Silnik GOETZE Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) GOETZE
Silnik GSP Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) GSP
Silnik HELLA Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik JAPANPARTS Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) JAPKO
Silnik KAMOKA Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) KNECHT
Silnik KS TOOLS Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) KS TOOLS
Silnik KW Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MEYLE Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NRF Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) NRF
Silnik NTY Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) NTY
Silnik PURFLUX Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) PURFLUX
Silnik QFIX Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) SKF
Silnik SNR Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) UFI
Silnik VEMO Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT SUV 249KM, 183kW, benzyna (2018.12 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:PAYEN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
HR397
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
HR397
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  11121262571
Materiał:  Silikon
Pojemność [ml]:  80
Zakres temperatury do [°C]:  300
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
KG5388
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
KG5388
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
HR397T
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
HR397T
Jednostka:
szt
Kolor:  Czarny
Materiał:  Silikon
Rodzaj połączenia:  Tubka
Pojemność [ml]:  70
Zakres temperatury do [°C]:  300
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
5.0 (2)
Kod produktu:
NA5140
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NA5140
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  10,00
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  91,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  111,00
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  823S LD
Do 100 dni na zwrot
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze