Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DRIVE + do Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) SWAG
Silnik BLUE PRINT Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik VAICO Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) VAICO
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik ACKOJA Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) ACKOJA
Silnik AKS DASIS Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) BIRTH
Silnik BOSCH Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) BOSCH
Silnik CASTROL Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) CASTROL
Silnik DENCKERMANN Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) DRIVE +
Silnik EUROL Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) EUROL
Silnik FILTRON Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) FILTRON
Silnik KAMOKA Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik MAHLE Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik NPS Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) NPS
Silnik SCT - MANNOL Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik TRISCAN Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) VEMA
Silnik WIX FILTERS Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 T-GDI MEHV AWD SUV 180KM, 132kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:DRIVE +

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRIVE +
0 (0)
Kod produktu:
DP1110.11.0381
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRIVE +
Kod:
DP1110.11.0381
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze