Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CORTECO do Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03)

Silnik BOSCH Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) BOSCH
Silnik AJUSA Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) AJUSA
Silnik ELRING Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) ELRING
Silnik GATES Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) GATES
Silnik FEBEST Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) FEBEST
Silnik FA1 Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) FA1
Silnik CORTECO Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) CORTECO
Silnik PAYEN Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) PAYEN
Silnik AE Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) AE
Silnik AMC Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) AMC
Silnik ARCO Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) ARCO
Silnik FAI AUTOPARTS Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) FAI AUTOPARTS
Silnik GLYCO Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) GLYCO
Silnik HART Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) HART
Silnik HEPU Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) HEPU
Silnik INA Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) INA
Silnik IPD Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) IPD
Silnik IPSA Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) IPSA
Silnik KAMOKA Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) KAMOKA
Silnik KING Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) KOLBENSCHMIDT
Silnik KWP Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) KWP
Silnik NPS Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) NPS
Silnik OEM Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) OEM
Silnik OPTIBELT Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) OPTIBELT
Silnik OYODO Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) OYODO
Silnik QUINTON HAZELL Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) QUINTON HAZELL
Silnik SASIC Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) SASIC
Silnik SOG Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) SOG
Silnik STONE-JAPAN Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 4WD (BFMR) liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) TRISCAN
Producent:CORTECO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
5.0 (1)
Kod produktu:
49472003
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
49472003
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  0KL0110155
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  6
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  11
Wysokość 1 [mm]:  6
Wysokość 2 [mm]:  10,2
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CORTECO
5.0 (1)
Kod produktu:
19018203
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
19018203
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  6
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  11
Wysokość 1 [mm]:  6
Wysokość 2 [mm]:  10,2
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Dla numeru OE:  0KL0110155
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CORTECO
4.5 (2)
Kod produktu:
19026018B
dostępny
4.5 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
19026018B
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  30
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  44
Wysokość 1 [mm]:  7
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CORTECO
4.5 (2)
Kod produktu:
19016671B
dostępny
4.5 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
19016671B
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  34
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  48
Wysokość 1 [mm]:  8
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Dla numeru OE:  F80110602
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CORTECO
4.5 (2)
Kod produktu:
19016503B
dostępny
4.5 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
19016503B
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  83
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  100
Wysokość 1 [mm]:  9
Materiał:  MVQ (silikon-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Do 100 dni na zwrot
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze