Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PURFLUX do Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07)

Silnik FILTRON Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) FILTRON
Silnik ELRING Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) ELRING
Silnik MANN-FILTER Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) MANN-FILTER
Silnik BLUE PRINT Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) BOSCH
Silnik CHAMPION Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) CHAMPION
Silnik KNECHT Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) KNECHT
Silnik FEBI BILSTEIN Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) FEBI BILSTEIN
Silnik HENGST FILTER Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) HENGST FILTER
Silnik MAGNETI MARELLI Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) MAGNETI MARELLI
Silnik DENCKERMANN Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) DENCKERMANN
Silnik FA1 Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) FA1
Silnik KAMOKA Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) KAMOKA
Silnik DT Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) DT
Silnik FAST Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) FAST
Silnik MAHLE ORIGINAL Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik EUROREPAR Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) EUROREPAR
Silnik PURFLUX Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) PURFLUX
Silnik VAICO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) VAICO
Silnik AJUSA Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) AJUSA
Silnik MAXGEAR Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) MAXGEAR
Silnik SWAG Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) SWAG
Silnik VALEO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) VALEO
Silnik CLEAN FILTER Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) CLEAN FILTER
Silnik HART Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) HART
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MEAT & DORIA Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) MEAT & DORIA
Silnik NIPPARTS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) NIPPARTS
Silnik UFI Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) UFI
Silnik REINZ Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) REINZ
Silnik ABAKUS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) ABAKUS
Silnik OEM Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) OEM
Silnik PURRO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) PURRO
Silnik ACKOJA Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) ACKOJA
Silnik GATES Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) GATES
Silnik KOLBENSCHMIDT Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik QUINTON HAZELL Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) QUINTON HAZELL
Silnik AKRON-MALÒ Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) AMC FILTER
Silnik BORG & BECK Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) BORG & BECK
Silnik COMLINE Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) CORTECO
Silnik DAYCO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) DAYCO
Silnik DJ PARTS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) DJ PARTS
Silnik DOKUJI Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) DOKUJI
Silnik DR!VE+ Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) DR!VE+
Silnik ELWIS ROYAL Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) EUROL
Silnik FRAM Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) FRAM
Silnik GLASER Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) GLASER
Silnik GLYCO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) GLYCO
Silnik GOETZE Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) GOETZE
Silnik HC-CARGO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) HC-CARGO
Silnik HEPU Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) HEPU
Silnik HOFFER Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) HOFFER
Silnik INA Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) INA
Silnik IPARTS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) IPARTS
Silnik IPD Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) IPD
Silnik JP GROUP Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) JP GROUP
Silnik JPN Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) JPN
Silnik KAVO PARTS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) KAVO PARTS
Silnik KOYO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) KOYO
Silnik LUCAS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) LUCAS
Silnik MAPCO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) MASTER-SPORT
Silnik MISFAT Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) MULLER FILTER
Silnik NPS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) NPS
Silnik OPTIBELT Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) OPTIMAL
Silnik OYODO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) OYODO
Silnik PAYEN Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) PAYEN
Silnik SKF Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) SKF
Silnik SNR Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) SNR
Silnik SOFIMA Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) SOFIMA
Silnik SOG Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) SOG
Silnik SOGEFIPRO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) SOGEFIPRO
Silnik STONE-JAPAN Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) STONE-JAPAN
Silnik TEDGUM Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) TEDGUM
Silnik TRISCAN Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VEMO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) VEMO
Silnik VEYANCE Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) WIX FILTERS
Producent:PURFLUX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PURFLUX
5.0 (15)
Kod produktu:
LS489A
dostępny
5.0 (15)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
LS489A
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Wymiar gwintu:  M20x1,5
Wysokość [mm]:  74
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
PURFLUX
4.3 (6)
Kod produktu:
A303A
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

4.3 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
A303A
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  248
Szerokość [mm]:  166
Wysokość [mm]:  42
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
-42%
26,79 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze