Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12)

Silnik BOSCH Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) BOSCH
Silnik KNECHT Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) KNECHT
Silnik HENGST FILTER Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) HENGST FILTER
Silnik MAHLE Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) MAHLE
Silnik UFI Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) UFI
Silnik NIPPARTS Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) NIPPARTS
Silnik VAICO Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) VAICO
Silnik VALEO Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) VALEO
Silnik GATES Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) GATES
Silnik ACKOJA Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) ACKOJA
Silnik SOFIMA Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) SOFIMA
Silnik ALCO FILTER Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) ASHIKA
Silnik COMLINE Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) CONTINENTAL
Silnik DENCKERMANN Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) DT SPARE PARTS
Silnik FAE Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) FAE
Silnik FLENNOR Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) FLENNOR
Silnik HC-CARGO Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) HOFFER
Silnik INA Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) INA
Silnik JAPANPARTS Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) JAPKO
Silnik JPN Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) JPN
Silnik KAVO PARTS Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) KAVO PARTS
Silnik LUCAS Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) LUCAS
Silnik MAPCO Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) MEAT & DORIA
Silnik NPS Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) NPS
Silnik QUINTON HAZELL Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) SCT - MANNOL
Silnik TRISCAN Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) TRISCAN
Silnik VEYANCE Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) VEYANCE
Silnik VIC Mazda RX-5 1.1 (CD22S) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.06 - 1981.12) VIC
Producent:KNECHT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 196
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 196
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  65,0
Wysokość [mm]:  86
Gwintowana złączka:  M20x1,5
Średnica 2 [mm]:  61,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  52,4
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 4
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  218,0
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze