Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BTA do Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie)

Silnik REINZ Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik INA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) INA
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik BOSCH Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) ELRING
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik HELLA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HELLA
Silnik KAMOKA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik VAICO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SWAG
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BTA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BTA
Silnik DELPHI Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DELPHI
Silnik PAYEN Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) PAYEN
Silnik TOPRAN Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TOPRAN
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) ASHIKA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik CAFFARO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ERA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) GSP
Silnik HART Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik LEMFÖRDER Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MEYLE
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) OYODO
Silnik PIERBURG Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKV GERMANY Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BTA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BTA
0 (0)
Kod produktu:
N30003BTA
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BTA
Kod:
N30003BTA
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  6
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  8,8
Wysokość [mm]:  10
Średnica zewnętrzna [mm]:  12,2
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  866N W
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  6
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  8,8
Do 100 dni na zwrot
4,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze