Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FILTRON do Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik INA Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) INA
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik BOSCH Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) BOSCH
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MAHLE
Silnik VAICO Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) VAICO
Silnik HELLA Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) HELLA
Silnik KAMOKA Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik ELRING Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) ELRING
Silnik SWAG Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) SWAG
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik CLEAN FILTERS Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik DELPHI Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) DELPHI
Silnik FACET Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FACET
Silnik MEYLE Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MEYLE
Silnik PAYEN Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) PAYEN
Silnik TOPRAN Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) TOPRAN
Silnik ABAKUS Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) ABAKUS
Silnik AJUSA Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik CAFFARO Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) DAYCO
Silnik DR!VE+ Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) DR!VE+
Silnik DRI Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) GOETZE
Silnik GSP Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) GSP
Silnik HART Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPD Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) JAPKO
Silnik JPN Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) METZGER
Silnik MOTUL Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik OYODO Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) OYODO
Silnik PIERBURG Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FILTRON

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FILTRON
4.9 (150 ocen)
Kod produktu:
OE 677/6A
dostępny
4.9 (150 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OE 677/6A
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Wysokość [mm]: 189
Średnica zewnętrzna [mm]: 53
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 16
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 136,00 zł
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FILTRON
4.8 (103 ocen)
Kod produktu:
AP 035/9
dostępny
4.8 (103 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
AP 035/9
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 409
Szerokość [mm]: 202
Wysokość [mm]: 40
Długość 1 [mm]: 330,5
Szerokość 1 [mm]: 90
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 194,00 zł
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze