Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KW do Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie)

Silnik MOTUL Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MOTUL
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik ELRING Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik INA Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) INA
Silnik AJUSA Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) VAICO
Silnik CORTECO Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) CORTECO
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik SKV GERMANY Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik BOSCH Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BOSCH
Silnik HELLA Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) HELLA
Silnik EPS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) EPS
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik KNECHT Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) KNECHT
Silnik PAYEN Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTLOG Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) AUTLOG
Silnik BEHR HELLA SERVICE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BEHR HELLA SERVICE
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BIRTH
Silnik BLIC Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BLIC
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) DRIVE +
Silnik DT Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) DT
Silnik ELWIS ROYAL Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) ENERGY
Silnik ERA Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FACET
Silnik FAE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FAE
Silnik FAST Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FAST
Silnik FEBEST Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) GLASER
Silnik HART Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) JAPKO
Silnik JPN Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MISFAT
Silnik MOBILETRON Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT-FISPA Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) SIDAT-FISPA
Silnik SKF Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz GLC (X253) AMG 63 S 4-matic+ (253.989) SUV 510KM, 375kW, benzyna (2017.06 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:KW

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
510 215
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
510 215
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektroniczny
Kolor:  Niebieski
Tryb pracy:  Mechaniczne
Wersja:  2
Ilość czopów:  4
Do 100 dni na zwrot
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
500 245
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
500 245
Długość czujnika pomiarowego [mm]:  133,6
Do 100 dni na zwrot
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
530 343
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
530 343
Dla numeru artykułu:  580 776
Dla numeru artykułu:  580 875
Do 100 dni na zwrot
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
498 480
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
498 480
Długość kabli:  800
Ilość przewodów:  5
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Sonda lambda szerokopasmowa
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Do 100 dni na zwrot
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
497 007
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
497 007
Długość kabli:  250
Ilość przewodów:  4
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Do 100 dni na zwrot
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
457 135
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
457 135
Do 100 dni na zwrot
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
498 489
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
498 489
Długość kabli:  1100
Ilość przewodów:  5
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Sonda lambda szerokopasmowa
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze