Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) REINZ
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik INA Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) INA
Silnik AJUSA Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FA1
Silnik SWAG Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SWAG
Silnik VAICO Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAICO
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik SKV GERMANY Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik HELLA Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HELLA
Silnik BOSCH Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BOSCH
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik KNECHT Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KNECHT
Silnik PAYEN Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DRIVE +
Silnik EPS Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FACET
Silnik FAE Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FAE
Silnik FILTRON Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GLASER
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik IPD Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) IPD
Silnik JC PREMIUM Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KW
Silnik MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik METZGER Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz GLS (X167) Maybach 600 EQ Boost 4-matic (167.987) SUV 557KM, 410kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAHLE ORIGINAL

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
OX 1162D
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OX 1162D
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  A2781800009
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Średnica [mm]:  56,0
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  57,1
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  23
Wysokość opakowania [cm]:  15,10
Ciężar netto [g]:  41,0
Szerokość opakowania [cm]:  6,20
Długożć opakowania [cm]:  6,4
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
001 RS 11128 0V0
dostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
001 RS 11128 0V0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  83,00
Numer komponentu:  1. R 1,20 PVD
Numer komponentu:  2. M1,00 IF PVD
Numer komponentu:  3. 3S 2,00 PVD
Ciężar netto [g]:  32,0
Do 100 dni na zwrot
130,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
001 RS 11128 0V1
dostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
001 RS 11128 0V1
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  83,25
Numer komponentu:  1. R 1,20 PVD
Numer komponentu:  2. M1,00 IF PVD
Numer komponentu:  3. 3S 2,00 PVD
Ciężar netto [g]:  34
Do 100 dni na zwrot
130,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
LX 4943
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 4943
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  313
Szerokość [mm]:  135
Wysokość [mm]:  72,3
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Długożć opakowania [cm]:  14,5
Ciężar netto [g]:  244,0
Szerokość opakowania [cm]:  8,00
Do 100 dni na zwrot
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
LX 4942
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 4942
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  298
Szerokość [mm]:  133
Wysokość [mm]:  72,3
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Długożć opakowania [cm]:  14,5
Ciężar netto [g]:  220,0
Szerokość opakowania [cm]:  8,00
Do 100 dni na zwrot
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
001 RS 11128 0V2
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
001 RS 11128 0V2
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  83,50
Numer komponentu:  1. R 1,20 PVD
Numer komponentu:  2. M1,00 IF PVD
Numer komponentu:  3. 3S 2,00 PVD
Ciężar netto [g]:  34
Do 100 dni na zwrot
137,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze