Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik INA Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) INA
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAHLE
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HELLA
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik BTA Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BTA
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik FACET Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FACET
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PAYEN
Silnik ABAKUS Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik BUGIAD Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BUGIAD
Silnik CAFFARO Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DAYCO
Silnik DR!VE+ Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DRI Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GSP
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPSA Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTUL Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OYODO
Silnik PIERBURG Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA E All-Terrain (S213) E 400 d 4-matic (213.227) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 823/6D
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OX 823/6D
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Średnica [mm]: 53,0
Wysokość [mm]: 190
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 20
Średnica wewnętrzna 3 [mm]: 10,8
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 16,0
Wysokość opakowania [cm]: 19,50
Długożć opakowania [cm]: 6,0
Szerokość opakowania [cm]: 6,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 3188/11
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
LX 3188/11
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Wysokość [mm]: 42,3
Wysokość 1 [mm]: 409,9
Długość 1 [mm]: 200,1
Długożć opakowania [cm]: 20,5
Szerokość opakowania [cm]: 4,70
Ciężar netto [g]: 287
Wysokość opakowania [cm]: 42,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 192,00 zł
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CIR 37 000P
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
CIR 37 000P
Jednostka:
sztuka
Długość sieci [mm]: 631
Szerokość sieci [mm]: 504
Głębokość sieci [mm]: 21
Producent: MAHLE
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Wylot - sr. [mm]: 22
Dolot - sr. [mm]: 22
Wysokość opakowania [cm]: 11,70
Ciężar netto [g]: 2815,0
Szerokość opakowania [cm]: 61,70
Długożć opakowania [cm]: 88,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1515,00 zł
891,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CI 665 000P
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
CI 665 000P
Jednostka:
sztuka
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Producent: MAHLE
Wylot - sr. [mm]: 67
Dolot - sr. [mm]: 65
Materiał zbiornika wody (chłodnica): Tworzywo sztuczne
Długość sieci [mm]: 225
Szerokość sieci [mm]: 176
Głębokość sieci [mm]: 80
Ciężar netto [g]: 3540,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1567,00 zł
922,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CIR 37 000S
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
CIR 37 000S
Jednostka:
sztuka
Długość sieci [mm]: 631
Szerokość sieci [mm]: 504
Głębokość sieci [mm]: 21
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Wylot - sr. [mm]: 22
Dolot - sr. [mm]: 22
Ciężar netto [g]: 2880,0
Szerokość opakowania [cm]: 58,00
Wysokość opakowania [cm]: 7,50
Długożć opakowania [cm]: 88,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1603,00 zł
943,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
001 VA 32107 000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
001 VA 32107 000
Materiał grzybka zaworu: Stal chromowo-manganowo-niklowa
Średnica zaworu [mm]: 24,60
Liczba rowków: 3
Powierzchnia: Chromowany
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
Długość [mm]: 106,4
Średnica trzonka zaworu [mm]: 6,00
Lokalizacja w aucie: Strona wylotowa
Materiał trzonka zaworu: Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
001 VE 32108 000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
001 VE 32108 000
Materiał trzonka zaworu: Stal chromowo-krzemowa
Średnica zaworu [mm]: 28,45
Liczba rowków: 3
Materiał grzybka zaworu: Stal chromowo-krzemowa
Długość [mm]: 106,7
Lokalizacja w aucie: Strona doprowadzająca
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
Średnica trzonka zaworu [mm]: 6
Powierzchnia: Chromowany
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze