Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FACET do Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie)

Silnik REINZ Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik INA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) INA
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) FILTRON
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) KNECHT
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) EUROREPAR
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) VAICO
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) ELRING
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BOSCH
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) CORTECO
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik CLEAN FILTER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik EPS Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) EPS
Silnik MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BTA
Silnik BUGIAD Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) DRIVE +
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) FA1
Silnik FACET Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) FRAM
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) GLASER
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IPD Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) JAPKO
Silnik JPN Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) KAWE
Silnik KW Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MAPCO
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) NRF
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKV GERMANY Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TOPRAN Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FACET

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FACET
0 (0)
Kod produktu:
7.3343
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
7.3343
Jednostka:
szt
Dla numeru artykułu:  7.8776
Dla numeru artykułu:  7.8875
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FACET
0 (0)
Kod produktu:
7.1215
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
7.1215
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektroniczny
Kolor:  Czarny
Tryb pracy:  Mechaniczne
Wersja:  2
Ilość czopów:  4
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FACET
0 (0)
Kod produktu:
9.0655
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
9.0655
Jednostka:
szt
Dostępny od kwartału:  202302
Długość czujnika pomiarowego [mm]:  40
Do 100 dni na zwrot
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FACET
0 (0)
Kod produktu:
7.0245
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
7.0245
Jednostka:
szt
Długość czujnika pomiarowego [mm]:  133,6
Do 100 dni na zwrot
342,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FACET
0 (0)
Kod produktu:
10.7008
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
10.7008
Jednostka:
szt
Długość kabli:  250
Ilość przewodów:  4
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Ilość czopów:  4
Do 100 dni na zwrot
311,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Części silnikowe

Sprawdź naszą bogatą ofertę online, w której znajduje się szeroka gama części samochodowych dostępnych od ręki. Oferujemy wyłącznie części znanych producentów. Jesteśmy wiodącym liderem internetowej sprzedaży części zamiennych do większości samochodów poruszających się po polskich drogach. Sklep internetowy iParts.pl to gwarancja bezpiecznych zakupów bez żadnego ryzyka. Nasi eksperci dobiorą odpowiednie auto części za ciebie i dokładnie sprawdzą twoje zamówienie pod względem ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze