Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HC-CARGO do Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie)

Silnik AUTLOG Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) AUTLOG
Silnik FACET Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) FACET
Silnik BLIC Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) BLIC
Silnik BORG & BECK Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik EPS Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) EPS
Silnik FRAM Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) FRAM
Silnik HC-CARGO Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KAVO PARTS Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) KW
Silnik MAHLE Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) MAHLE
Silnik MEYLE Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) MEYLE
Silnik MULLER FILTER Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) NPS
Silnik NRF Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) NRF
Silnik PURFLUX Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik VEMO Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Nissan NV200 Skrzynia e-NV (ME0N) Skrzynia 109KM, 80kW, elektryczny (2014.05 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:HC-CARGO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HC-CARGO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
181702
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HC-CARGO
Kod:
181702
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M18-1.5
Długość kabli:  570
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze