Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KOLBENSCHMIDT do Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02)

Silnik BOSCH Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) BOSCH
Silnik FA1 Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) FA1
Silnik DAYCO Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) DAYCO
Silnik ELRING Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) ELRING
Silnik GATES Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) GATES
Silnik AE Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) AE
Silnik AJUSA Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) AJUSA
Silnik AMC FILTER Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) AMC FILTER
Silnik CORTECO Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) CORTECO
Silnik DELPHI Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) DELPHI
Silnik ERISTIC Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) ERISTIC
Silnik FAI AUTOPARTS Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) FAI AUTOPARTS
Silnik GLYCO Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) GOETZE ENGINE
Silnik HART Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) HART
Silnik HENGST FILTER Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) HENGST FILTER
Silnik IPSA Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) IPSA
Silnik KAVO PARTS Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) KAVO PARTS
Silnik KING Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) KOLBENSCHMIDT
Silnik NPS Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) NPS
Silnik NTY Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) NTY
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) PAYEN
Silnik SNR Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) SNR
Silnik TRISCAN Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) TRISCAN
Silnik VALEO Nissan PICK UP (D21) 2.5 D pick-up 77KM, 57kW, olej napędowy (1986.01 - 1998.02) VALEO
Producent:KOLBENSCHMIDT

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KOLBENSCHMIDT
5.0 (4)
Kod produktu:
SH-1003B STD
niedostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
SH-1003B STD
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  GL1204
Numer komponentu:  GL1203
Ilość:  3
Numer komponentu:  GL1205
Jednostka ilości:  Zestaw
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
5.0 (4)
Kod produktu:
SH-1003A STD
niedostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
SH-1003A STD
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  GL1205
Numer komponentu:  GL1203
Numer komponentu:  GL1204
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
0 (0)
Kod produktu:
TW-1028A STD
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
TW-1028A STD
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  GL1226
Ilość:  4
Jednostka ilości:  Para
Do 100 dni na zwrot
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
0 (0)
Kod produktu:
PB-1182J STD
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
PB-1182J STD
Jednostka:
szt
Ilość:  4
Jednostka ilości:  Zestaw
Do 100 dni na zwrot
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
5.0 (1)
Kod produktu:
89853190
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
89853190
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Sucha tuleja cylindrowa
Średnica zewnętrzna [mm]:  92
Średnica cylindra [mm]:  89
Długość [mm]:  172
Szerokość [mm]:  5,08
Średnica flanszy [mm]:  97,95
Przetwarzanie:  Połowicznie
Do 100 dni na zwrot
126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze