Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VEYANCE do Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09)

Silnik ELRING Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) ELRING
Silnik AJUSA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MANN-FILTER
Silnik AE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) AE
Silnik ALCO FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) ASHIKA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) BORG & BECK
Silnik BOSCH Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) BOSCH
Silnik CHAMPION Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) COMLINE
Silnik COOPERS FIAAM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) CORTECO
Silnik DAYCO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) DAYCO
Silnik DELPHI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) DENCKERMANN
Silnik DT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) DT
Silnik ELWIS ROYAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) ELWIS ROYAL
Silnik FILTRON Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) FILTRON
Silnik FRAM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) FRAM
Silnik GLYCO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) GOETZE
Silnik HC-CARGO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) HOFFER
Silnik IPSA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) IPSA
Silnik JAPANPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) JAPKO
Silnik JC PREMIUM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) JP GROUP
Silnik KING Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) KING
Silnik KNECHT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE ORIGINAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MAHLE ORIGINAL
Silnik MEAT & DORIA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) METELLI
Silnik METZGER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) METZGER
Silnik MEYLE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MEYLE
Silnik MISFAT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) NIPPARTS
Silnik NPS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) NPS
Silnik NSK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) NSK
Silnik NÜRAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) NÜRAL
Silnik OEM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) OEM
Silnik OPTIMAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) OPTIMAL
Silnik PAYEN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) PAYEN
Silnik PURFLUX Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SCT - MANNOL
Silnik SKF Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SKF
Silnik SNR Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SNR
Silnik SOFIMA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SOFIMA
Silnik SOG Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SOG
Silnik TRICLO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) TRICLO
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) UFI
Silnik VAICO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) VAICO
Silnik VEMA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) VEMA
Silnik VEYANCE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) WIX FILTERS
Producent:VEYANCE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEYANCE
5.0 (1)
Kod produktu:
17AV1045
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEYANCE
Kod:
17AV1045
Długość [mm]:  1045
Szerokość [mm]:  17
Do 100 dni na zwrot
VEYANCE
5.0 (1)
Kod produktu:
13AV1500
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEYANCE
Kod:
13AV1500
Długość [mm]:  1500
Szerokość [mm]:  13
Do 100 dni na zwrot
VEYANCE
0 (0)
Kod produktu:
G1025
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEYANCE
Kod:
G1025
Ilość zębów:  87
Długość [mm]:  828,7
Szerokość [mm]:  34
Rozstaw rowków:  9,525
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze