Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ALCO FILTER do Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10)

Silnik SASIC Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) SASIC
Silnik CONTITECH Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) CONTITECH
Silnik CORTECO Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) CORTECO
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) MEAT & DORIA
Silnik ACKOJA Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) ACKOJA
Silnik AJUSA Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) ALCO FILTER
Silnik AS-PL Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) AS-PL
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BOSCH Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) BOSCH
Silnik CHAMPION Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) COMLINE
Silnik DAYCO Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) DAYCO
Silnik DELPHI Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) DELPHI
Silnik DT Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) DT
Silnik ERA Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) ERA
Silnik FAE Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) FAE
Silnik FLENNOR Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) FLENNOR
Silnik GATES Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) GATES
Silnik GK Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) GK
Silnik GLASER Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) GOETZE ENGINE
Silnik HART Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) HENGST FILTER
Silnik HEPU Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) HEPU
Silnik HOFFER Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) HUTCHINSON
Silnik INA Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) INA
Silnik IPSA Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) IPSA
Silnik LAUBER Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) LAUBER
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) MASTER-SPORT
Silnik METALCAUCHO Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) METALCAUCHO
Silnik METELLI Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) NPS
Silnik NTY Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) NTY
Silnik OPTIBELT Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) OPTIBELT
Silnik PAYEN Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) PAYEN
Silnik PIERBURG Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) PIERBURG
Silnik PZL SĘDZISZÓW Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) REINZ
Silnik ROULUNDS RUBBER Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) SIDAT
Silnik SKV GERMANY Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) SOFIMA
Silnik TRICLO Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) UFI
Silnik VAICO Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) VAICO
Silnik VALEO Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) VALEO
Silnik VEMO Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) VEYANCE
Producent:ALCO FILTER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ALCO FILTER
4.0 (4)
Kod produktu:
SP-893
niedostępny
4.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ALCO FILTER
Kod:
SP-893
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  88,0
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  89,5
Wymiar gwintu:  M18x1,5
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze