Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OEM do Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10)

Silnik SASIC Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) SASIC
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) FEBI BILSTEIN
Silnik METZGER Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) METZGER
Silnik AJUSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) AJUSA
Silnik KAMOKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) KAMOKA
Silnik REINZ Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) REINZ
Silnik SWAG Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) SWAG
Silnik DYS Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) DYS
Silnik ELRING Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) ELRING
Silnik EUROREPAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) EUROREPAR
Silnik FAST Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) FAST
Silnik GSP Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) GSP
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik UFI Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) UFI
Silnik AE Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) AE
Silnik AUTLOG Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) AUTLOG
Silnik AUTOMEGA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) AUTOMEGA
Silnik BENDIX Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) BENDIX
Silnik BGA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) BGA
Silnik BIRTH Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) BORG & BECK
Silnik BOSCH Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) BOSCH
Silnik BUGATTI Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) BUGATTI
Silnik CHAMPION Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) CORTECO
Silnik DAYCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) DAYCO
Silnik DT Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) DT
Silnik ERA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) ERA
Silnik EUROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST GENUINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) FAST GENUINE
Silnik FEBEST Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) FRECCIA
Silnik GATES Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) GATES
Silnik GK Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) GK
Silnik GLASER Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) GRAF
Silnik HART Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) HART
Silnik HEPU Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) HEPU
Silnik HOFFER Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) HUTCHINSON
Silnik IPSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) JP GROUP
Silnik KNECHT Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KWP Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) KWP
Silnik LUCAS Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) MISFAT
Silnik NPS Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) NPS
Silnik NTY Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) NTY
Silnik OCAP Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) OCAP
Silnik OEM Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) OEM
Silnik OPTIMAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) PAYEN
Silnik PURFLUX Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) SEIM
Silnik SNR Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) VAICO
Silnik VALEO Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) VALEO
Silnik VEMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:OEM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0)
Kod produktu:
1109.AP
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
1109.AP
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  89
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Gwint wewnętrzny [mm]:  M20 x 1,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  71
Ciężar [kg]:  0,34
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
OEM
0 (0)
Kod produktu:
61311243414
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
61311243414
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
136,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OEM
0 (0)
Kod produktu:
1807N5
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
1807N5
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Średnica wewnętrzna [mm]:  10
Średnica zewnętrzna [mm]:  70
Długość wewnętrzna [mm]:  53
Długość zewnętrzna [mm]:  40
Dla numeru OE:  180916
Do 100 dni na zwrot
168,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze