Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FACET do Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie)

Silnik FILTRON Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) ELRING
Silnik MANN-FILTER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik REINZ Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) REINZ
Silnik BOSCH Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) KNECHT
Silnik IPARTS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) IPARTS
Silnik TOPRAN Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik KAMOKA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik AJUSA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FA1
Silnik PURFLUX Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik HENGST FILTER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik CHAMPION Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik INA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) INA
Silnik HART Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) HART
Silnik EUROREPAR Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik HELLA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) HELLA
Silnik SKF Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SKF
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik SASIC Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SASIC
Silnik SCT GERMANY Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SCT GERMANY
Silnik UFI Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) UFI
Silnik CONTITECH Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) CONTITECH
Silnik DAYCO Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) DAYCO
Silnik GATES Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) GATES
Silnik MULLER FILTER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik OEM Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) OEM
Silnik ALCO FILTER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik JP GROUP Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) JP GROUP
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik PAYEN Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) PAYEN
Silnik AISIN Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) AISIN
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTOMEGA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BIRTH Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) BIRTH
Silnik BREMI Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) BTA
Silnik BUGIAD Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) BUGIAD
Silnik COMLINE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) EPS
Silnik ERA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) ERA
Silnik FACET Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FACET
Silnik FAE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FAE
Silnik FAST Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FRAM
Silnik GK Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) GK
Silnik GLASER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik GSP Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) GSP
Silnik HEPU Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) HOFFER
Silnik IPD Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) IPD
Silnik JC PREMIUM Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik K&N FILTERS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) KAWE
Silnik KW Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) KW
Silnik KWP Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) KWP
Silnik LUCAS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAXGEAR Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik NISSENS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIMA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SKV GERMANY Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SWAG
Silnik TRICLO Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) VAICO
Silnik VEMA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) VEMA
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FACET

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7.0130
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
7.0130
Jednostka:
KPL
Cisnienie [bar]:  0,50
Wymiar gwintu:  M16x1,5
Rozmiar klucza:  21
Odpowiada czężci oryginalnej w kolorze:  Brązowy
Kształt obudowy wtyczki:  Prostokątny
Wersja:  DV5
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7.3328
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
7.3328
Jednostka:
szt
Dla numeru artykułu:  7.8671
Dla numeru artykułu:  7.8863
Dla numeru artykułu:  7.8866
Dla numeru artykułu:  7.8867
Dla numeru artykułu:  7.8927
Odpowiada czężci oryginalnej w kolorze:  Brązowy
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9.0298
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
9.0298
Jednostka:
KPL
Długość czujnika pomiarowego [mm]:  17,2
Do 100 dni na zwrot
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FACET
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
9.3165
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
9.3165
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10.8222
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
10.8222
Jednostka:
szt
Długość kabli:  1300
Ilość przewodów:  4
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  10.8240
Do 100 dni na zwrot
203,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10.8301
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
10.8301
Jednostka:
szt
Długość kabli:  1500
Ilość przewodów:  4
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  10.8240
Kolor:  Jasny niebieski
Do 100 dni na zwrot
255,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze