Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07)

Silnik ELRING Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik REINZ Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) REINZ
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) KNECHT
Silnik BOSCH Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik FA1 Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) FA1
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) PURFLUX
Silnik AJUSA Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) AJUSA
Silnik GATES Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) GATES
Silnik SWAG Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) SWAG
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik CONTITECH Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) CONTITECH
Silnik INA Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) INA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik GLYCO Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) GLYCO
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik SKF Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) SKF
Silnik SNR Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) SNR
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) VAICO
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) A.B.S.
Silnik AE Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) AMC
Silnik BENDIX Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) BENDIX
Silnik BUGATTI Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) BUGATTI
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) CORTECO
Silnik DAYCO Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) DAYCO
Silnik DR.MOTOR Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) DR.MOTOR
Silnik DRI Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) DRI
Silnik DYS Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) DYS
Silnik ELSTOCK Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) ELSTOCK
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) FRECCIA
Silnik FRIGAIR Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) FRIGAIR
Silnik GARRETT Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) GARRETT
Silnik GK Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) GK
Silnik GLASER Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) GRAF
Silnik HART Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) HART
Silnik HEPU Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik IPARTS Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) IPD
Silnik IPSA Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik KWP Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) KWP
Silnik LUCAS Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) MASTER-SPORT
Silnik METELLI Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) METZGER
Silnik NPS Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) NÜRAL
Silnik OEM Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) OEM
Silnik OPTIBELT Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SEIM Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) SEIM
Silnik TMI Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) TMI
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VEMO Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAHLE ORIGINAL

14 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
039 BS 18761 300
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 BS 18761 300
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  039BB18760300
Ciężar netto [g]:  100,0
Szerokość opakowania [cm]:  3,66
Długożć opakowania [cm]:  6,0
Wysokość opakowania [cm]:  8,06
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
039 73 01
dostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 73 01
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  84,5
Wielkość kompresji [mm]:  46,8
Długość trzpienia [mm]:  68,0
Sworzeń o śr. [mm]:  28,0
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  2,2
Średnica wyżłobienia [mm]:  25
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Powierzchnia:  Utwardzany przez utlenianie anodowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Wielkość płomienia [mm]:  12,8
Numer produkcyjny:  080 270
Luz tłokowy [mm]:  0,08
Numer komponentu:  1. T 3.0 Mo
Numer komponentu:  2. R 2.0 IW Mo
Numer komponentu:  3. DSF 3.0 Cr
Wysokość opakowania [cm]:  12,80
Ciężar netto [g]:  856,0
Długożć opakowania [cm]:  9,5
Szerokość opakowania [cm]:  9,50
Do 100 dni na zwrot
595,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
OC 976
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 976
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  87
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  275,0
Średnica [mm]:  76,2
Gwintowana złączka:  M20x1.5-6H
Średnica 2 [mm]:  71,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  9,35
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
039 73 V0
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 73 V0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  80,0
Numer komponentu:  1. T 3,0 Mo
Numer komponentu:  2. M 2,0 P
Numer komponentu:  3. DSF 3,0 Cr
Wysokość opakowania [cm]:  2,90
Ciężar netto [g]:  50,0
Do 100 dni na zwrot
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
039 73 V2
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 73 V2
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  80,5
Numer komponentu:  1. T 3,0 Mo
Numer komponentu:  2. M 2,0 P
Numer komponentu:  3. DSF 3,0 Cr
Wysokość opakowania [cm]:  2,90
Ciężar netto [g]:  45,0
Do 100 dni na zwrot
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
039 73 00
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 73 00
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  84,5
Wielkość kompresji [mm]:  46,8
Długość trzpienia [mm]:  68,0
Sworzeń o śr. [mm]:  28,0
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  2,2
Średnica wyżłobienia [mm]:  25
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Powierzchnia:  Utwardzany przez utlenianie anodowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Wielkość płomienia [mm]:  12,8
Numer produkcyjny:  080 270
Luz tłokowy [mm]:  0,08
Numer komponentu:  1. T 3.0 Mo
Numer komponentu:  2. R 2.0 IW Mo
Numer komponentu:  3. DSF 3.0 Cr
Wysokość opakowania [cm]:  12,80
Ciężar netto [g]:  856,0
Długożć opakowania [cm]:  9,5
Szerokość opakowania [cm]:  9,50
Do 100 dni na zwrot
147,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
031 FX 31207 000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
031 FX 31207 000
Jednostka:
szt
Wysokość opakowania [cm]:  8,00
Długożć opakowania [cm]:  5,0
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość [mm]:  48
Rodzaj zaworu:  Dla zaworów dolotowych
Ciężar netto [g]:  151,0
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
031 VA 30349 000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
031 VA 30349 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Średnica zaworu [mm]:  33,0
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8,0
Długość [mm]:  112
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45,0
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Powierzchnia:  Chromowany
Wysokość opakowania [cm]:  14,00
Długożć opakowania [cm]:  4,2
Szerokość opakowania [cm]:  4,20
Ciężar netto [g]:  75,0
Do 100 dni na zwrot
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
031 VE 30348 000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
031 VE 30348 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona doprowadzająca
Średnica zaworu [mm]:  38,5
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8,0
Długość [mm]:  112
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Powierzchnia:  Chromowany
Wysokość opakowania [cm]:  14,00
Długożć opakowania [cm]:  4,2
Szerokość opakowania [cm]:  4,20
Ciężar netto [g]:  92,0
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
039 WV 23 00
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 WV 23 00
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  80,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  83,0
Długość [mm]:  154
Wysokość [mm]:  4,5
Średnica flanszy [mm]:  86,0
Długożć opakowania [cm]:  12,1
Szerokość opakowania [cm]:  12,10
Wysokość opakowania [cm]:  15,20
Ciężar netto [g]:  549
Ciężar netto [g]:  549,0
Do 100 dni na zwrot
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
039 73 N2
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 73 N2
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  80,8
Numer komponentu:  1. T 3,0 Mo
Numer komponentu:  2. R 2,0 IW Mo
Numer komponentu:  3. DSF 3,0 Cr
Ciężar netto [g]:  42,0
Do 100 dni na zwrot
153,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
039 73 N1
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 73 N1
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  80,5
Numer komponentu:  1. T 3,0 Mo
Numer komponentu:  2. R 2,0 IW Mo
Numer komponentu:  3. DSF 3,0 Cr
Ciężar netto [g]:  42
Do 100 dni na zwrot
157,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
039 73 N0
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 73 N0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  80,0
Numer komponentu:  1. T 3,0 Mo
Numer komponentu:  2. R 2,0 IW Mo
Numer komponentu:  3. DSF 3,0 Cr
Szerokość opakowania [cm]:  12,55
Wysokość opakowania [cm]:  2,90
Ciężar netto [g]:  37,0
Do 100 dni na zwrot
188,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.7 (3)
Kod produktu:
039 73 02
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
039 73 02
Średnica cylindra [mm]:  80,8
Długość [mm]:  85
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  2,2
Średnica wyżłobienia [mm]:  25
Wielkość płomienia [mm]:  12,8
Sworzeń o śr. [mm]:  28,0
Długość trzpienia [mm]:  68,0
Numer produkcyjny:  080 270
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu:  1. T 3,0 Mo
Numer komponentu:  2. R 2,0 IW Mo
Numer komponentu:  3. DSF 3,0 Cr
Ciężar netto [g]:  856,0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze