Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07)

Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) PURFLUX
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) GATES
Silnik SNR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SNR
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) VAICO
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) A.B.S.
Silnik AISIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) AISIN
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CHAMPION
Silnik CONTITECH Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FRAM
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) JP GROUP
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KAWE
Silnik KWP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KWP
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MAPCO
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) NTY
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SEIM
Silnik SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SKF
Producent:MAXGEAR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
32-0852
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
32-0852
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
54-0465
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
54-0465
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  60
Szerokość [mm]:  34
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
54-0464
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
54-0464
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  60
Szerokość [mm]:  34
Sterowanie rolką napinacza:  Manualny
Do 100 dni na zwrot
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze