Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELWIS ROYAL do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07)

Silnik FILTRON Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAMOKA
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CORTECO
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KNECHT
Silnik REINZ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) REINZ
Silnik SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SWAG
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FA1
Silnik VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VALEO
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OEM
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PURFLUX
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MANN-FILTER
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CHAMPION
Silnik SKV GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SKV GERMANY
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VAICO
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik ERA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ERA
Silnik FACET Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik HELLA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HELLA
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MEAT & DORIA
Silnik DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DELPHI
Silnik EPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) EPS
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GATES
Silnik GLYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GLYCO
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik NRF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NRF
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OPTIMA
Silnik SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SKF
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRISCAN
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VEMO
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) A.B.S.
Silnik AE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AMC
Silnik AUTLOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AUTLOG
Silnik BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BENDIX
Silnik BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BORG & BECK
Silnik BTA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BTA
Silnik COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik DRIVE + Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DRIVE +
Silnik DT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DT
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) EUROL
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FRECCIA
Silnik GLASER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GOETZE
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HART
Silnik HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HOFFER
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik INA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) INTERVALVES
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPD
Silnik IPSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KING
Silnik KW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KW
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik MEYLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MEYLE
Silnik MISFAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MISFAT
Silnik NE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NE
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NPS
Silnik OPTIBELT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SEIM
Silnik SIDAT-FISPA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SIDAT-FISPA
Silnik SOFIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SOFIMA
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) UFI
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ELWIS ROYAL

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELWIS ROYAL
0 (0)
Kod produktu:
0044227
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELWIS ROYAL
Kod:
0044227
Ilość montowana w aucie:  1
Grubość [mm]:  1,44
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka metalowo-włóknowa
Do 100 dni na zwrot
ELWIS ROYAL
0 (0)
Kod produktu:
9056003
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELWIS ROYAL
Kod:
9056003
Ilość montowana w aucie:  1
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  5,8
Średnica zewnętrzna [mm]:  9,4
Do 100 dni na zwrot
ELWIS ROYAL
0 (0)
Kod produktu:
8044215
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELWIS ROYAL
Kod:
8044215
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Ilość montowana w aucie:  1
Szerokość [mm]:  7
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Średnica zewnętrzna [mm]:  62
Do 100 dni na zwrot
ELWIS ROYAL
0 (0)
Kod produktu:
1656010
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELWIS ROYAL
Kod:
1656010
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  6mm / 9,5mm
Wysokość [mm]:  10
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica zewnętrzna [mm]:  13,2
Do 100 dni na zwrot
ELWIS ROYAL
0 (0)
Kod produktu:
8044210
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELWIS ROYAL
Kod:
8044210
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Ilość montowana w aucie:  1
Szerokość [mm]:  7
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  36
Średnica zewnętrzna [mm]:  50
Do 100 dni na zwrot
ELWIS ROYAL
0 (0)
Kod produktu:
8144215
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELWIS ROYAL
Kod:
8144215
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Ilość montowana w aucie:  1
Szerokość [mm]:  7
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  90
Średnica zewnętrzna [mm]:  110
Do 100 dni na zwrot
ELWIS ROYAL
0 (0)
Kod produktu:
9056002
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELWIS ROYAL
Kod:
9056002
Ilość montowana w aucie:  1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze