Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04)

Silnik FILTRON Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) ELRING
Silnik KNECHT Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) KNECHT
Silnik KAMOKA Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) KAMOKA
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) BOSCH
Silnik FA1 Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) FA1
Silnik MAHLE Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) PZL FILTERS
Silnik FAST Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) FAST
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) MANN-FILTER
Silnik AUTOMEGA Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) AUTOMEGA
Silnik CHAMPION Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) CHAMPION
Silnik PURRO Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) PURRO
Silnik AJUSA Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) AJUSA
Silnik HENGST FILTER Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) HENGST FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) KOLBENSCHMIDT
Silnik OPTIMA Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) OPTIMA
Silnik SKF Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) SKF
Silnik VAICO Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) VAICO
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) ASHIKA
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) BUGATTI
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) CORTECO
Silnik DAYCO Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) DAYCO
Silnik EFI AUTOMOTIVE Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) EFI AUTOMOTIVE
Silnik FEBEST Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) FRAM
Silnik GATES Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) GATES
Silnik GLASER Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) GLASER
Silnik HART Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) JAPKO
Silnik LUCAS Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) LUCAS
Silnik NPS Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) NTY
Silnik OEM Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) OEM
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) SALERI SIL
Silnik SNR Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) SOFIMA
Silnik UFI Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) UFI
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) WIX FILTERS
Producent:VAICO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V42-0418
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V42-0418
Jednostka:
szt
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez klimatyzacji
Ciężar [kg]:  0,0653
Szerokość opakowania [cm]:  23
Wysokość opakowania [cm]:  0,1
Głębokość opakowania [cm]:  45
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V42-0050
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V42-0050
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  79
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71
Wysokość [mm]:  89
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Ciężar [kg]:  0,374
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze