Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08)

Silnik FILTRON Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) KAMOKA
Silnik CORTECO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) CORTECO
Silnik BOSCH Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) BOSCH
Silnik KNECHT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) KNECHT
Silnik REINZ Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) REINZ
Silnik FA1 Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) FA1
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) EUROREPAR
Silnik FAST Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) FAST
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) MAHLE ORIGINAL
Silnik OEM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) OEM
Silnik PURFLUX Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) PURFLUX
Silnik AJUSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) MANN-FILTER
Silnik CHAMPION Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) CHAMPION
Silnik INA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) INA
Silnik PURRO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) PURRO
Silnik VAICO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) VAICO
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) FRECCIA
Silnik HENGST FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) HENGST FILTER
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) MAXGEAR
Silnik VALEO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) VALEO
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik EPS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) EPS
Silnik GLYCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) GLYCO
Silnik HELLA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) HELLA
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik OPTIMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) OPTIMA
Silnik SCT GERMANY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) SCT GERMANY
Silnik SKF Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) SKF
Silnik SNR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) SNR
Silnik AE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) AMC
Silnik ASHIKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) ASHIKA
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) DAYCO
Silnik DR.MOTOR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) DR.MOTOR
Silnik DRIVE + Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) DRIVE +
Silnik DYS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) EUROL
Silnik FACET Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) FACET
Silnik FEBEST Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) FRAM
Silnik GATES Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) GATES
Silnik GK Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) GK
Silnik GLASER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) GRAF
Silnik HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) HART
Silnik HEPU Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) HOFFER
Silnik IPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) IPD
Silnik IPSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) IPSA
Silnik JAPANPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) JAPKO
Silnik JP GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) JPN
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) KAWE
Silnik KING Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) KING
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) KW
Silnik KWP Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) KWP
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) METZGER
Silnik MEYLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) MEYLE
Silnik MOBILETRON Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) MOTORAD
Silnik MOTUL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) MOTUL
Silnik NE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) NE
Silnik NPS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) NPS
Silnik NRF Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) NRF
Silnik NTY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) PAYEN
Silnik PIERBURG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) RAVENOL
Silnik RUVILLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) RUVILLE
Silnik SEIM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) SIDAT
Silnik SOFIMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) UFI
Silnik VALVOLINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) VALVOLINE
Silnik VEMO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
5.0 (23)
Kod produktu:
LX 488
dostępny
5.0 (23)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 488
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  295
Długość całkowita [mm]:  295,0
Szerokość [mm]:  102
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Szerokość [mm]:  102,0
Ciężar netto [g]:  150,0
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
5.0 (23)
Kod produktu:
LX 572
dostępny
5.0 (23)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 572
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  325
Długość całkowita [mm]:  325,0
Szerokość [mm]:  156
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Szerokość [mm]:  156,0
Ciężar netto [g]:  249,0
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
4.9 (38)
Kod produktu:
OC 976
niedostępny
4.9 (38)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 976
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  76,2
Wysokość [mm]:  87
Gwintowana złączka:  M20x1.5-6H
Średnica 2 [mm]:  71,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  275,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  9,35
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze