Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10)

Silnik NTY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NTY
Silnik KNECHT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KNECHT
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FEBI BILSTEIN
Silnik PURFLUX Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) PURFLUX
Silnik TOPRAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TOPRAN
Silnik CORTECO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CORTECO
Silnik MEYLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MEYLE
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAHLE ORIGINAL
Silnik FEBEST Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FEBEST
Silnik HENGST FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HENGST FILTER
Silnik INA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) INA
Silnik REINZ Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) REINZ
Silnik SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SWAG
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) EUROREPAR
Silnik OEM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) OEM
Silnik SASIC Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SASIC
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BLUE PRINT
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CALORSTAT BY VERNET
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAXGEAR
Silnik SCT GERMANY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SCT GERMANY
Silnik SKF Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SKF
Silnik GATES Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GATES
Silnik VAICO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VAICO
Silnik CONTITECH Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CONTITECH
Silnik ELRING Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ELRING
Silnik FAST Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FAST
Silnik HELLA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HELLA
Silnik KAMOKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KOLBENSCHMIDT
Silnik PAYEN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) PAYEN
Silnik VEMO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VEMO
Silnik AE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AE
Silnik AJUSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AJUSA
Silnik AMC FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AMC FILTER
Silnik AMC Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AMC
Silnik AUTLOG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AUTLOG
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BORG & BECK
Silnik BREMI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BREMI
Silnik BUGATTI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BUGATTI
Silnik COMLINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) COMLINE
Silnik COOPERS FIAAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) COOPERS FIAAM
Silnik DYS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ET ENGINETEAM
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FRECCIA
Silnik GK Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GK
Silnik GLASER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GRAF
Silnik HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HART
Silnik HEPU Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HOFFER
Silnik IPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) IPD
Silnik IPSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) JPN
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KAWE
Silnik KING Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KING
Silnik KWP Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KWP
Silnik LUCAS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) METZGER
Silnik MOTORAD Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MOTORAD
Silnik NE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NE
Silnik NPS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NPS
Silnik NRF Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NRF
Silnik NÜRAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) PIERBURG
Silnik QFIX Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SIDAT
Silnik SKV GERMANY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SKV GERMANY
Silnik SOG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SOG
Silnik STONE-JAPAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) STONE-JAPAN
Silnik TRICLO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAN WEZEL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VAN WEZEL
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAHLE ORIGINAL

13 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
OX 339/2D
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OX 339/2D
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  67,0
Wysokość [mm]:  69
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  24
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  24,0
Ciężar netto [g]:  46,0
Długożć opakowania [cm]:  7,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,00
Wysokość opakowania [cm]:  8,50
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
040 04 N2
dostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
040 04 N2
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  79,0
Numer komponentu:  1. R 1,2 Mo P
Numer komponentu:  2. NM 1,5 P
Numer komponentu:  3. DSF 2,5 P
Szerokość opakowania [cm]:  12,55
Ciężar netto [g]:  20,0
Do 100 dni na zwrot
84,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
040 04 N0
dostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
040 04 N0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  78,5
Numer komponentu:  1. R 1,2 Mo P
Numer komponentu:  2. NM 1,5 P
Numer komponentu:  3. DSF 2,5 P
Wysokość opakowania [cm]:  3,00
Ciężar netto [g]:  22
Do 100 dni na zwrot
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
040 04 N3
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
040 04 N3
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  79,5
Numer komponentu:  1. R 1,2 Mo P
Numer komponentu:  2. NM 1,5 P
Numer komponentu:  3. DSF 2,5 P
Szerokość opakowania [cm]:  12,55
Wysokość opakowania [cm]:  2,90
Ciężar netto [g]:  52
Do 100 dni na zwrot
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
040 04 N1
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
040 04 N1
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  78,75
Numer komponentu:  1. R 1,2 Mo P
Numer komponentu:  2. NM 1,5 P
Numer komponentu:  3. DSF 2,5 P
Szerokość opakowania [cm]:  12,55
Wysokość opakowania [cm]:  2,90
Ciężar netto [g]:  32,0
Do 100 dni na zwrot
84,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
039 AS 19964 000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 AS 19964 000
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  039AL19960000
Dla żrednicy obudowy od [mm]:  71,45
Przy żrednicy obudowy [mm]:  71,7
Dla grubości ścianki [mm]:  2,450
Dla żrednicy wałka od [mm]:  55,25
Do żrednicy wałka [mm]:  55,5
Ciężar netto [g]:  28
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
039 VA 31047 100
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 VA 31047 100
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Średnica zaworu [mm]:  24,5
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6,0
Długość [mm]:  104
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45,0
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Powierzchnia:  Chromowany
Wysokość opakowania [cm]:  14,00
Ciężar netto [g]:  37,0
Długożć opakowania [cm]:  4,2
Szerokość opakowania [cm]:  4,20
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
039 VE 31046 000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 VE 31046 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona doprowadzająca
Średnica zaworu [mm]:  31,2
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6,0
Długość [mm]:  104
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Wysokość opakowania [cm]:  14,00
Długożć opakowania [cm]:  4,2
Szerokość opakowania [cm]:  4,20
Ciężar netto [g]:  44
Do 100 dni na zwrot
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
039 AS 19964 010
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 AS 19964 010
Jednostka:
szt
Nadwymiar [mm]:  0,10
Numer komponentu:  039AL19960010
Dla żrednicy obudowy od [mm]:  71,45
Przy żrednicy obudowy [mm]:  71,7
Dla grubości ścianki [mm]:  2,5
Dla żrednicy wałka od [mm]:  55,25
Do żrednicy wałka [mm]:  55,5
Ciężar netto [g]:  31,0
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
040 04 03
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
040 04 03
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  403,0
Numer produkcyjny:  78 L 60
Wielkość płomienia [mm]:  6,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Długość trzpienia [mm]:  57,0
Sworzeń o śr. [mm]:  19,495
Średnica wyżłobienia [mm]:  66,0
Wielkość kompresji [mm]:  32,35
Długość [mm]:  51
Średnica cylindra [mm]:  78,75
Szerokość opakowania [cm]:  9,10
Ciężar netto [g]:  403
Wysokość opakowania [cm]:  9,60
Do 100 dni na zwrot
235,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
040 04 00
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
040 04 00
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  51
Średnica wyżłobienia [mm]:  66,0
Wielkość płomienia [mm]:  6,5
Sworzeń o śr. [mm]:  19,495
Długość trzpienia [mm]:  57,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Numer produkcyjny:  78 L 60
Luz tłokowy [mm]:  0,04
Numer komponentu:  1. R 1.2 Mo P
Numer komponentu:  2. NM 1.5 P
Ciężar netto [g]:  393,0
Ciężar netto [g]:  402
Szerokość opakowania [cm]:  9,10
Wysokość opakowania [cm]:  9,60
Do 100 dni na zwrot
434,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
040 04 01
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
040 04 01
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  51
Średnica wyżłobienia [mm]:  66,0
Wielkość płomienia [mm]:  6,5
Sworzeń o śr. [mm]:  19,495
Długość trzpienia [mm]:  57,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Numer produkcyjny:  78 L 60
Luz tłokowy [mm]:  0,04
Numer komponentu:  1. R 1.2 Mo P
Numer komponentu:  2. NM 1.5 P
Wysokość opakowania [cm]:  12,80
Ciężar netto [g]:  400
Długożć opakowania [cm]:  9,5
Szerokość opakowania [cm]:  9,50
Wysokość opakowania [cm]:  9,60
Do 100 dni na zwrot
434,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
040 04 02
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
040 04 02
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  51
Średnica wyżłobienia [mm]:  66,0
Wielkość płomienia [mm]:  6,5
Sworzeń o śr. [mm]:  19,495
Długość trzpienia [mm]:  57,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Numer produkcyjny:  78 L 60
Luz tłokowy [mm]:  0,04
Numer komponentu:  1. R 1.2 Mo P
Numer komponentu:  2. NM 1.5 P
Ciężar netto [g]:  429,0
Ciężar netto [g]:  710
Szerokość opakowania [cm]:  9,10
Wysokość opakowania [cm]:  9,60
Do 100 dni na zwrot
434,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze