Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10)

Silnik FILTRON Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KAMOKA
Silnik BOSCH Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BOSCH
Silnik KNECHT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FA1
Silnik REINZ Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) REINZ
Silnik FAST Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FAST
Silnik SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SWAG
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) EUROREPAR
Silnik VALEO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VALEO
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) PURFLUX
Silnik AJUSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) AJUSA
Silnik INA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) INA
Silnik VAICO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VAICO
Silnik CORTECO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CORTECO
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MANN-FILTER
Silnik CHAMPION Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CHAMPION
Silnik GATES Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GATES
Silnik OEM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) OEM
Silnik PURRO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) PURRO
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BLUE PRINT
Silnik DAYCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DAYCO
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FAI AUTOPARTS
Silnik HENGST FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HENGST FILTER
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MAGNETI MARELLI
Silnik METZGER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) METZGER
Silnik GLYCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GLYCO
Silnik GSP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GSP
Silnik HELLA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HELLA
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MAXGEAR
Silnik METELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) METELLI
Silnik OPTIMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) OPTIMAL
Silnik SCT GERMANY Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SCT GERMANY
Silnik ACKOJA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) AE
Silnik AISIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) AISIN
Silnik AS-PL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) AS-PL
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DR.MOTOR
Silnik DRI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DRI
Silnik DRIVE + Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DRIVE +
Silnik DYS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DYS
Silnik ELSTOCK Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ELSTOCK
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) EPS
Silnik ERA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) EUROL
Silnik FACET Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FACET
Silnik FEBEST Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FRECCIA
Silnik GARRETT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GARRETT
Silnik GK Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GK
Silnik GLASER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GLASER
Silnik GMB Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GMB
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GRAF
Silnik HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HART
Silnik HEPU Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HOFFER
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) IJS GROUP
Silnik IPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) IPD
Silnik IPSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) JPN
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KAVO PARTS
Silnik KING Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KING
Silnik KW Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KW
Silnik KWP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KWP
Silnik LAUBER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) LAUBER
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MEAT & DORIA
Silnik MEYLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MEYLE
Silnik MISFAT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MISFAT
Silnik MOTORAD Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MOTORAD
Silnik MOTUL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MOTUL
Silnik NE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NE
Silnik NPS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NPS
Silnik NRF Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NRF
Silnik NTY Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SEIM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SEIM
Silnik SERVICE PARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SERVICE PARTS
Silnik SIDAT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SIDAT
Silnik SKF Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SKF
Silnik SNR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SOFIMA
Silnik TMI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TMI
Silnik TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) UFI
Silnik VALVOLINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VALVOLINE
Silnik VEMO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VEMO
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAHLE ORIGINAL

23 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
LX 572
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 572
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  325
Długość całkowita [mm]:  325,0
Szerokość [mm]:  156
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Szerokość [mm]:  156,0
Ciężar netto [g]:  249,0
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
TSE 20
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
TSE 20
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Ilość biegunów:  1
Ciężar netto [g]:  40,0
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
LX 502
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 502
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  243
Średnica zewnętrzna [mm]:  113,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  75
Średnica 4 [mm]:  125,0
Średnica 3 [mm]:  75,0
Długożć opakowania [cm]:  11,5
Szerokość opakowania [cm]:  11,50
Ciężar netto [g]:  253
Wysokość opakowania [cm]:  27,00
Do 100 dni na zwrot
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
TSE 32
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
TSE 32
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Ilość biegunów:  2
Ciężar netto [g]:  37,0
Do 100 dni na zwrot
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
040 07 V0
dostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
040 07 V0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  83,0
Numer komponentu:  1. T 3,5 Mo P
Numer komponentu:  2. M 2,0 P
Numer komponentu:  3. DSF 3,0 Cr
Wysokość opakowania [cm]:  3,00
Ciężar netto [g]:  41,0
Do 100 dni na zwrot
156,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
OC 976
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 976
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  87
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  275,0
Średnica [mm]:  76,2
Gwintowana złączka:  M20x1.5-6H
Średnica 2 [mm]:  71,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  9,35
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
TSE 16
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
TSE 16
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Ilość biegunów:  2
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnienia
Ciężar netto [g]:  30,0
Do 100 dni na zwrot
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
031 FX 31207 000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
031 FX 31207 000
Jednostka:
szt
Wysokość opakowania [cm]:  8,00
Długożć opakowania [cm]:  5,0
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość [mm]:  48
Rodzaj zaworu:  Dla zaworów dolotowych
Ciężar netto [g]:  151,0
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
039 VA 30515 000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 VA 30515 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Średnica zaworu [mm]:  33,0
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8,0
Długość [mm]:  112
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45,0
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Powierzchnia:  Chromowany
Wysokość opakowania [cm]:  14,00
Długożć opakowania [cm]:  4,2
Szerokość opakowania [cm]:  4,20
Ciężar netto [g]:  75,0
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
031 VE 30348 000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
031 VE 30348 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona doprowadzająca
Średnica zaworu [mm]:  38,5
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8,0
Długość [mm]:  112
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Powierzchnia:  Chromowany
Wysokość opakowania [cm]:  14,00
Długożć opakowania [cm]:  4,2
Szerokość opakowania [cm]:  4,20
Ciężar netto [g]:  92,0
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
040 07 V1
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
040 07 V1
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  83,25
Numer komponentu:  1. T 3,5 Mo P
Numer komponentu:  2. M 2,0 P
Numer komponentu:  3. DSF 3,0 Cr
Ciężar netto [g]:  47
Do 100 dni na zwrot
201,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
040 07 V2
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
040 07 V2
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  83,5
Numer komponentu:  1. T 3,5 Mo P
Numer komponentu:  2. M 2,0 P
Numer komponentu:  3. DSF 3,0 Cr
Ciężar netto [g]:  50,0
Do 100 dni na zwrot
201,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
039 WV 21 00
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 WV 21 00
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  83,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  86,0
Długość [mm]:  154
Średnica flanszy [mm]:  86,0
Szerokość opakowania [cm]:  15,00
Wysokość opakowania [cm]:  21,00
Długożć opakowania [cm]:  15,0
Ciężar netto [g]:  588,0
Do 100 dni na zwrot
329,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
039 94 01
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 94 01
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  79
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  3,5
Długość trzpienia [mm]:  68,0
Rodzaj wykonania korbowodu:  Korbowód trapezowy
Numer produkcyjny:  83 L 105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Numer komponentu:  1. T 3,5 Mo
Numer komponentu:  2. N 2,0 Mo
Numer komponentu:  3. DSF 3,0 Cr
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Ciężar netto [g]:  26,0
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Do 100 dni na zwrot
453,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
039 94 00
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 94 00
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  79
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  3,5
Długość trzpienia [mm]:  68,0
Rodzaj wykonania korbowodu:  Korbowód trapezowy
Numer produkcyjny:  83 L 105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Numer komponentu:  1. T 3,5 Mo
Numer komponentu:  2. N 2,0 Mo
Numer komponentu:  3. DSF 3,0 Cr
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Szerokość opakowania [cm]:  10,00
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Ciężar netto [g]:  923,0
Do 100 dni na zwrot
453,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
039 96 00
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 96 00
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  79
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  3,5
Średnica wyżłobienia [mm]:  25
Wielkość płomienia [mm]:  12
Sworzeń o śr. [mm]:  28,0
Długość trzpienia [mm]:  68,0
Rodzaj wykonania korbowodu:  Korbowód trapezowy
Powierzchnia:  Utwardzany przez utlenianie anodowe
Numer produkcyjny:  83 L 105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu:  2. M 2.0 IF
Numer komponentu:  3. DSF3.0 Cr P
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Szerokość opakowania [cm]:  10,00
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Ciężar netto [g]:  931,0
Do 100 dni na zwrot
726,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
039 96 01
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 96 01
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  79
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  3,5
Średnica wyżłobienia [mm]:  25
Wielkość płomienia [mm]:  12
Sworzeń o śr. [mm]:  28,0
Długość trzpienia [mm]:  68,0
Rodzaj wykonania korbowodu:  Korbowód trapezowy
Powierzchnia:  Utwardzany przez utlenianie anodowe
Numer produkcyjny:  83 L 105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu:  2. M 2.0 IF
Numer komponentu:  3. DSF3.0 Cr P
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Szerokość opakowania [cm]:  10,00
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Ciężar netto [g]:  900,0
Do 100 dni na zwrot
756,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
039 96 02
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 96 02
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  79
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  3,5
Średnica wyżłobienia [mm]:  25
Wielkość płomienia [mm]:  12
Sworzeń o śr. [mm]:  28,0
Długość trzpienia [mm]:  68,0
Rodzaj wykonania korbowodu:  Korbowód trapezowy
Powierzchnia:  Utwardzany przez utlenianie anodowe
Numer produkcyjny:  83 L 105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu:  2. M 2.0 IF
Numer komponentu:  3. DSF3.0 Cr P
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Szerokość opakowania [cm]:  10,00
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Ciężar netto [g]:  918,0
Do 100 dni na zwrot
767,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
039 96 11
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 96 11
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  79
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  3,5
Średnica wyżłobienia [mm]:  25
Wielkość płomienia [mm]:  12
Sworzeń o śr. [mm]:  28,0
Długość trzpienia [mm]:  68,0
Rodzaj wykonania korbowodu:  Korbowód trapezowy
Powierzchnia:  Utwardzany przez utlenianie anodowe
Numer produkcyjny:  83 L 105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu:  2. M 2.0 IF
Numer komponentu:  3. DSF3.0 Cr P
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Szerokość opakowania [cm]:  10,00
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Ciężar netto [g]:  931,0
Do 100 dni na zwrot
769,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
039 96 12
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 96 12
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  79
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  3,5
Średnica wyżłobienia [mm]:  25
Wielkość płomienia [mm]:  12
Sworzeń o śr. [mm]:  28,0
Długość trzpienia [mm]:  68,0
Rodzaj wykonania korbowodu:  Korbowód trapezowy
Powierzchnia:  Utwardzany przez utlenianie anodowe
Numer produkcyjny:  83 L 105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu:  2. M 2.0 IF
Numer komponentu:  3. DSF3.0 Cr P
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Szerokość opakowania [cm]:  10,00
Ciężar netto [g]:  943
Do 100 dni na zwrot
769,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.9 (10)
Kod produktu:
040 07 N0
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
040 07 N0
Średnica cylindra [mm]:  83,0
Numer komponentu:  1. T 3,5 Mo
Numer komponentu:  2. N 2,0 Mo
Numer komponentu:  3. DSF 3,0 Cr
Wysokość opakowania [cm]:  3,00
Ciężar netto [g]:  41,0
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
4.9 (10)
Kod produktu:
040 07 N1
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
040 07 N1
Średnica cylindra [mm]:  83,5
Numer komponentu:  1. T 3,5 Mo
Numer komponentu:  2. N 2,0 Mo
Numer komponentu:  3. DSF 3,0 Cr
Ciężar netto [g]:  52,0
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
0 (0)
Kod produktu:
039 94 92
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
039 94 92
Średnica cylindra [mm]:  83,0
Numer komponentu:  399400
Numer komponentu:  039WV2100
Wysokość opakowania [cm]:  17,30
Długożć opakowania [cm]:  33,1
Szerokość opakowania [cm]:  33,80
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze